webmaster Janne Skrevet 19. mai 2010 #1 Del Skrevet 19. mai 2010 og aktive linker http://www.klikk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 19. mai 2010 #2 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er supert! Men et lite tips: Flytt knappen lengre bort fra svar-knappen, når de står så nærme hverandre er det lett å trykke feil. Den kan gjerne ha en annen farge (rød?) og et symbol i tillegg til tekst for å markere den. Et kommentar/begrunnelsesfelt er også smart (jeg har ikke sjekket ut om dere har lagt inn det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2010 Takk for innspill, vi skal se på det. Når det gjelder kommentarfelt er det slik at url til tråden legger seg automatsik i en mail hvor man også kan skrive kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. mai 2010 #4 Del Skrevet 19. mai 2010 Lurer bare på en ting, hvorfor har funksjonen til og klikke på navn til den som har skrevet blitt borte?? Slik at man kan gå inn og lese profilen.....synes dette er synd:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 19. mai 2010 #5 Del Skrevet 19. mai 2010 Man kan da det enda, kom ihvertfall inn på profilen til blond nettopp. Der det står at siste login var i april, men hun skrev da et innlegg her i dag, merkelige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 19. mai 2010 #6 Del Skrevet 19. mai 2010 Det gjelder ikke for alle, jeg kommer inn på profilen til alle som signerer med nick, iallfall i denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magica fra tryll Skrevet 20. mai 2010 #7 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg kommer ikke inn på noen profiler i det hele tatt????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. mai 2010 #8 Del Skrevet 20. mai 2010 Ikke jeg eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 20. mai 2010 #9 Del Skrevet 20. mai 2010 Kjempeflott! Hipp Hurra! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 20. mai 2010 #10 Del Skrevet 20. mai 2010 Hm, nå gikk jeg inn på mine siste innlegg, der kunne jeg ikke gå inn på noen profiler. Der viste det heller ingen nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #11 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg er allerede moderert! Så morsomt. Et helt ufarlig innlegg til et anonymt nick der jeg kalte henne dum som en ku. Noe flere burde gjort slik at hun KANSKJE kan forstå at det er dumt å forbli gift med en mann som er slem med henne og barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #12 Del Skrevet 22. mai 2010 På Bim kan man ikke klikke på nickene for å få opp profil, men på dib kan man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå