*TuttiFrutti* Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hjelp! Snuppa nektet i hele går (på dagen) å ta høyre puppen. Det har ikke vært noe problem frem til nå. Venstre tok hun gladelig. Var spent på hvordan natta skulle bli, men det var ikke noe problem - tok begge. Noen som har erfart liknende og har non tips til hva dette kan være?!
Mortilbarn Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jepp.. Det hjalp å legge han i tvillingstilling på puppen han ikke tok. Ellers kan du prøve å håndmelke ut litt melk hvis det er for masse, kan jo hende han ikke klarer å få skikkelig tak pga full pupp..?
*TuttiFrutti* Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Takk for svar. Har prøvd å både håndmelke og tvillingstilling uten at det funker :-( Hun spenner seg og hyler bare jeg legger henne ned i ammestilling.. Rart at det går bra å amme fra den puppen på natta og ikke på dagen? Hadde du det sånn lenge eller gikk det over? Ser for meg ett mareritt å måtte kun amme fra en pupp og pumpe fra den andre..
Mortilbarn Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Han tok den vanlig etter to dager.. Men siden det ikke funker med tvillingstilling, så kan det hende han har vondt i et av ørene? Slik at det blir trykk på det øret som er vondt, og han dermed ikke vil ligge? Vet ikke hvorfor han tar pånatten da :S Men hvis det er ørevondt,prøv å amme han slik at han er mest mulig oppreist, med føttene nedover magen din. Er det ørevondt tror jeg det skal hjelpe å dryppe litt morsmelk i øret han plages med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå