Gå til innhold

Plutselig brystvegring på det ene brystet.. 9 uker gml baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Snuppa nektet i hele går (på dagen) å ta høyre puppen. Det har ikke vært noe problem frem til nå. Venstre tok hun gladelig. Var spent på hvordan natta skulle bli, men det var ikke noe problem - tok begge. Noen som har erfart liknende og har non tips til hva dette kan være?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Det hjalp å legge han i tvillingstilling på puppen han ikke tok. Ellers kan du prøve å håndmelke ut litt melk hvis det er for masse, kan jo hende han ikke klarer å få skikkelig tak pga full pupp..?

Skrevet

Takk for svar. Har prøvd å både håndmelke og tvillingstilling uten at det funker :-( Hun spenner seg og hyler bare jeg legger henne ned i ammestilling.. Rart at det går bra å amme fra den puppen på natta og ikke på dagen? Hadde du det sånn lenge eller gikk det over? Ser for meg ett mareritt å måtte kun amme fra en pupp og pumpe fra den andre..

Skrevet

Han tok den vanlig etter to dager.. Men siden det ikke funker med tvillingstilling, så kan det hende han har vondt i et av ørene? Slik at det blir trykk på det øret som er vondt, og han dermed ikke vil ligge? Vet ikke hvorfor han tar pånatten da :S Men hvis det er ørevondt,prøv å amme han slik at han er mest mulig oppreist, med føttene nedover magen din. Er det ørevondt tror jeg det skal hjelpe å dryppe litt morsmelk i øret han plages med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...