vipz82 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Har hatt en del ubehag i mageregionen i det siste. luftsmerter og stikkninger. Og NÅ, har magen blitt flatet ut mye mer. Det var en mye mer gravidkul, men nå er den mykere og flatere. Hva har skjedd???
*Nøtta* Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Mulig det kan være at du ikke er så full av luft som tidlig i svangerskapet... jeg har også opplevd dette.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Samme her i uke 16. Men jeg tror at babyen hadde kommet opp av bekkenet og ble liksom litt borte blandt tarmene mine... hehe Litt vanskelig og forklare. Den kunne liksom synke litt lengre inn hvis du skjønner. Fryktelig dårlig til å forklare jeg da
Loppa- nr2 i magen Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Kan jo si at jeg ha vært på ul og alt står bra til. Nå uke 19 er magen tilbake + litt til.
bondekone Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Dette følte jeg også i forrige uke (min uke 18). Plutselig kunne jeg "holde inn" magen nesten flat :| Var litt ekkelt egentlig. Denne uken tuter magen skikkelig ut igjen Ordinær UL i neste uke - gleder oss stort!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå