Gå til innhold

Noen med januar barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Gro,

Jeg har også termin 7.januar - samme som deg :)

Kanskje sees vi på sykehuset :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har menstermin 2. januar, så gjenstår og se om den endrer seg noe særlig når det er tid for UL om en del uker da :)

Jeg har forøvrig ei jente på 2 år og 9 mnd, og en gutt på 11 mnd fra før :)

Skrevet

Melder meg inn her ja. Termin ca 23januar. Hadde en SA i april, men klarte å så en spire på nytt,,,så veldig redd og bekymret denne gang.Har hatt mensmurringer, ømme pupper, diare, sløv, trøtt...bla bla.. er ca 5+0 på vei tror jeg. Skal bli spennende dette. Ber om at alt går bra.

Skrevet

til En prins+spire i magen

Kan jeg spørre om hvordan du gikk frem for å få ultralyd? Mistet selv i april, og er nervevrak nå, og håper spiren klamrer seg fast.. Hva kan de se på en sånn tidlig ultralyd?

Skrevet

Hører vel også med i denne klubben. Terminen vet jeg ikke enda, skal til lege 28 mai.

Er det flere i Tønsberg området??

Jeg er ny i gamet og hadde likt å blitt kjent med en til som er i samme fase.

Foreløpig er jeg ganske kvalm, og sover dårlig på natten. Kronisk trøtt og blir mannvonn hvis noen kommer nær en pupp ;)

Skrevet

Har termin i februar, men kan få i januar...

Skrevet

Jeg har termin 17 januar :D Skal på ultralyd snart for å få det bekreftet,

Skrevet

Tror jeg har termin 23. januar. Mista tidligere i år, så tør ikke helt å glede meg før jeg har nådd de magiske 12 uker. Har fra før en gutt på 3 år. Symptomer er ømme pupper, tretthet og konstant kvalme...

Håper det går veien denne gangen! : )

Skrevet

Termin 27 januar!!! :) Veit klokkeslett og dato før unnfangelsen (IVF), så den skal være ganske rett :)

tausa

Skrevet

Jeg håper det blir 1.januar - magefølelsen sier det, sjøl om foreløpig termin er 26.des. Har jo ikke vært på UL ennå.

Så jeg er også ny her inne igjen etter å ha mistet 2.juledag jula 2009.

Skrevet

Hei der..!

Får forhåpentligvis januar-barn, termin er ca 30. januar :) Har ikke turt å skrive inn her enda, for mista da jeg var akkurat fem uker på vei i april. Men ble gravid igjen sannsynligvis 12-13 dager etterpå, og har nå passert de fem ukene jeg stoppa opp ved forrige gang, så nå tør jeg håpe litt mer. Skal på UL fredag, som en kontroll etter forrige SA, håper at jeg ser et lite bankende hjerte (selv om det sikkert er litt for tidlig enda). :) Formen er sånn midt på treet, kvalmen kommer og går hele tiden, og blir plutselig frykelig svimmel i perioder. Er sykemeldt ut neste uke, mest pga at jeg har vært så redd for å miste denne ganga også.

Skrevet

Heisann:)

Er gravid med nr 2:) Har termin 27.januar. Har vært hos legen. Har til og med sitt babyen...det vil si en liten runding:)

Skrevet

Termin 25 januar.

Er 6+0 i dag.

Skrevet

Hei Mariposa7

Hvis du skal på ringerike sykehus så er det jo mulig, hehe :)

ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Termin 30.januar, 6+1 uker. Blir vårt tredje kjærlighetsbarn, dersom alt går etter planen. Har mistet x4, så jeg tør ikke planlegge for langt fram i tid... Men vi har jo to supre, friske barn, så det er absolutt muligheter! Lykke til, dere flotte damer!

Skrevet

1 januar!! Men kan forandre seg litt på ul da..

Skrevet

Hei:) jeg har termin 26 januar :) men det kan visst forandre seg litt ul ja.

Noen fra Ålesund området her?:)

Skrevet

Har iflg terminkalkulatoren her termin 26 jan. og skal til legen i morgen :) Dette blir nr 2, og med en annen far, så blir spennende :)

Noen her i Gjøvik-området da?

Skrevet

ja:) har termin 19. Januar:)

Skrevet

Ja her og. 15 januar og vi skal ha tvillinger......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...