Gå til innhold

Noen med januar barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har termin 17 januar foreløpig. Har ei jente på 4,5 fra før, men håper jeg får like mange kontroller denne gangen også, har jo glemt alt fra den gangen :)

vi har en spennende tid foran oss ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan! 20. januar er foreløpig termin. skal til tidlig UL i uke 8, og deretter til legekontroll. Min lege er prima så gikk kun til henne i forrige svangerskap og ikke jordmor.

Skrevet

Hei, hei. Jeg har termin 4. januar:)

Skrevet

Hei:)

Venter nummer 2:) Skal til legen neste uke. Men hjemmeregnet termin (hehe,det vil si regent ut på terminkalkulater på nettet) så har jeg termin 27 januar. To dager etter morfaren min sin bursdag...så hadde vært kjekt om babyen kom på bursdagen da, 25:) Hadde vært kjekt for mamma, da morfar er død...da har liksom barnabarnet hennes noe felles med faren hennes:)Og så var jo morfar en kjempeflott bestefar:)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin rundt 4. januar. :)

Skrevet

Jeg skal faktisk på tidlig UL neste torsdag (siden jeg mistet i februar)

Men er litt usikker på om jeg er 6 uker da jeg skal dit.... håper hun ser et lite hjerte som slår!! :)

Skrevet

Jeg har også termin 20 januar :)

Symptomer: veldig trøtt, oppblåst og vond smak i munnen

Skrevet

Gratulerer alle sammen. Jeg har termin rundt den 12 januar. Håper denne holder seg i magen. Mistet sist i ferbruar. Jeg pröver å glemme litt at jeg er gravid,for ellers blir jeg helt gal. Skal til legen i morgen for å höre om jeg får litt tettere oppfölgning siden jeg har mistet 2 ganger för.

Skrevet

Jeg har 12 januar:) Skal på ultralyd 2 juni:p

Skrevet

Hei

Har foreløpig termin 2januar. men lurer på om jeg får den før..

Var hos legen da jeg var ca 5 uker på vei, nå er jeg 8+5. Men skal ikke til legen igjen før i juli. dvs minimum 14 uker på vei.Er det bare jeg som synses dette er sent?? Er min første..

Skrevet

Jeg har termin 17. Januar, men fremdeles usikker på om jeg skal beholde eller ikke.

Men er en helt utrolig følelse å vite at man faktisk har et liv inni seg :)

Skrevet

Hei,jenter!

Jeg har termin 27. januar. Er gravid etter første IVF forsøk. Testet positivt for to dager siden. Er i ekstase:-)

Er litt redd også. Mistet en liten spire i SA for 3 år siden.

Symptomene hittil er litt smerter i ivmorområdet. Plutselig vont i puppene som varer i 20-30 sekuner. og veldig følsomme brystvorter.

I tillegg er jeg VELDIG lett antennelig humørmessig. Det skal ingen ting til før jeg eksploderer... Håper det gir seg, ellers blir det noen lange mnd for min kjære som må bo sammen med meg...

Skrevet

I følge terminkalkulatoren, har jeg termin 15 januar=) Har en datter på 3 år fra før. Gleder meg over sen lille spiren min=)

Skrevet

Jeg har også termin i januar en gang. husker ikke når første dag av menstruasjonen var i april, så har ikke peiling på noe dato... hehe.. og så testa jeg først idag, med en cb digital med ukeindikator der det stod Gravid 3+ på :) så er davel noen få uker på vei.. :)

Skrevet

Har termin 18. januar tror jeg. Venter nr 3. Har 2 nydelige jenter fra før, 2 og 4 år gamle:)

Skrevet

termin 5januar:-).

en jente på 3fra før

og en stesønn på snart 14

gleder oss:-)

Skrevet

13.Januar, en dag før deg, hvis alt går som det skal her! :) Er min første, gleder meg STORT! :)

Mamma Isabell

Skrevet

Jeg har også termin ca 13 Januar, med min første! :) Spennende med de som er like langt som meg! :) Som deg klarer jeg ikke helt å slippe meg løs i hurrarop før "faresonen" er over, men jeg kjenner meg helt i hundre over denne vesle gullklumpen som vokser i magen! <3

89-modell

Skrevet

Hei!

Jeg har menstermin 11 januar.

Dette er mitt 5 påbegynte svangerskap.

Har ei datter på 6, en sønn på 3, en ma i november 07 og ett avsluttet svangerskap januar 10 pga store skader på fosteret.

Så nå tenker vi ikke så mye på dette før vi har vært på kontroll i Tr.heim.

Skrevet

Jeg har regnet min termin til 26 januar:) har igrunn ikke gått helt opp for meg enda... er for det meste bare trøtt... litt små ømme pupper og enkelte kvalmebyger innimellom...:) hehe:) men er så glad at jeg prøver ikke tenke på det..

Gratulerer til alle dere! håper vi blir en januarklubb som kan følge hverandre hele veien:)

Skrevet

termin 7 januar. har to jenter 12 og 14 år.

gleden er stor i huset:)

Skrevet

Har termin 26 januar! :) Har to gutter på 5 og 2,5 fra før!

Skrevet

Hei Smula,

Vi har termin samme dag :) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...