Gå til innhold

Noen med januar barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt morro å se hvor mange som har termin da..

Selv har jeg 20 januar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg har termin 26 januar:)

har du vært på noen kontroller ennå?

klem

Skrevet

har temin 22 januar :)

Skrevet

Jeg venter nr 2 :)

Var hos legen i dag å tok en graviditetstest for sikkerhets skyld, så nå er det bekreftet..

skal ha første legesjekk med blodprøver å utfylling av skjemaer 31 mai =)

Skrevet

så spennende;)

Jeg har første kontroll 14 juni:)

Dette er min første så er utrolig spent og syns tiden går aaalt for sakte hehe:)

Skrevet

det skjønner jeg veldig godt.. jeg mistet en i februar, så er veeldig spent på om dette går bra jeg da!!!

Må jo bare krysse fingrene for det...

Gratulerer masse forresten =))

Skrevet

uff, ja det skjønner jeg..krysser fingrene:)

tusen takk, og gratulerer masse til deg også:)

Dette går bra vettu;p

Skrevet

ja, det gjør nok det :)) Må bare tru det... hihi....

Kos deg masse! du har masse godt å vente....

Skrevet

Hei :)

Fant ut i dag at jeg er gravid :) Er kun 4 uker på vei, men allerede veldig plaget av kvalme :P Men det hører vel med. Termin 28 januar :)

Dette er min første, så jeg føler meg litt usikker på ting.. Hvor raskt kontaktet dere lege etter at dere fant ut at dere var gravid?

Gratulerer så mye til dere andre lykkelige gravide :)

Skrevet

kontakt lege med en gang du =) å da får du time til første kontroll!!

På første kontroll tar de blodprøver, å fyller ut forskjellige papirer...

Jeg tok test forrige torsdag, og car hos legen i dag... fikk min føste time 31 mai....

bare å gjøre det med en gang :) gratulere masse forresten =))

Skrevet

Okay, da skal jeg ringe i dag ;)

Takk, det samme!! :)

Skrevet

Min søster har termin 3 dager før meg. Jeg har den 17 januar :)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg ser alle har termin i slutten av måneden. Selv har jeg

24. januar.

Det blir min nr 2. Har en gutt fra før.

Hadde vært koselig å fulgt flere som er på samme sted i løypa.

Kanskje jeg burde ringe legen jeg også og få første time...

Hva slags symptomer har dere til nå?

Skrevet

jeg har termin 20 januar foreløpig... har også en gutt fra før... han er 3 år =)

symptomene mine er: litt ømme pupper, bittelitt kvalm nå å da, og veldig trøtt...

Skrevet

Jeg har termin ca 4 januar.

Var hos legen i dag og ble sykemeldt ut måneden da jeg er svært plaget av kvalme. Kvalmen inntraff den 10. mai. Er også utrolig trøtt og sliten.

Hadde spontanabort i februar, så vi håper virkelig at denne sitter! :)

Skrevet

Hei og hå- jeg har visstnok termin 27.januar det herrens år 2011! Første graviditeten og jeg er ny på alt det her. Er en kjemperar følelse- litt ut-av-kroppen på en måte. Fint med sånne steder som dette så man kan lese hva andre i samme situasjon gjennomgår :)

Skrevet

14. januar her hvis alt går som det skal :)) jippi! Gleder meg sååå mye...er min første.

Skrevet

Har ikke vært hos legen enda,men i følge terminkalkulator her har jeg termin 28 januar :)

Skrevet

!4 januar her også :) Er nr to detta så føler tiden går litt fortere denne gangen, men blir nok sykemeldt tidlig grunnet tidligere historie og litt vanskelig jobb så da går nok tiden sakte for meg og. Lykke til til alle, og gratulerer så masse!!!

Skrevet

Ser ut til at det blir nok et januarbarn i heimen! Siste mens var 8 april dvs termin 15 januar, men jeg tror jeg hadde sein EL og derfor at terminen blir ca 10-14 dager seinere. Skal til fastlegen fr noe annet 2 juni og til gynekologen min 8 juni. Han tar nok UL, så får vi se hva terminen blir:-)

I dag er det faktisk 4 år siden jeg fant ut at jeg var gravid med lillesøster! Fikk termin 1 februar, men hun kom 23:-) Kanskje blir hun storesøster på 4 års dagen sin??

Skrevet

Jeg har termin 2 januar,men var visst ikke så lett å se på ultra lyd så den blir vel forandret...dette er min første graviditet og er igrunn helt grønn på det meste.

Skrevet

Jeg har termin 26. januar!

Håper at det går bedre denne gang siden jeg hadde en SA i januar i år.

Tør nesten ikke håpe ordentlig enda.

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 4 januar, men tipper det blir KS på meg, og da blir jeg kanskje satt opp før termin...?

Skrevet

12 januar er min termin foreløpig. Skal på første kontroll på fredag å ta blodprøver. Bor i Danmark så her er det 2 ULer. En i uke 11 og en i uke 19. Spennende saker, men uff så bekyrmra man er for at noe skal gå galt..

Krysser fingrene for oss alle :-)

Skrevet

Jeg har termin rundt 13 januar :) Er 6 fullgåtte uker i morgen! Er kjempe glad for å være gravid, men klarer ikke slippe den virkelig store jubelen løs før jeg er over 12 uker. Er så redd for å miste... Dette er min første :) Synes dagene og ukene går utrolig tregt.. Har ikke mange symptomer, men har veldig ømme pupper, er ganske trøtt og får av og til små infall av kvalme, men egentlig ingenting å klage over!!

Jeg skal til samtale med jordmor i morgen, til gynekolog for å ta ultralyd (og forhåpentligvis høre hjerteslag og dermed roe meg litt ned) 1 juni, og så til fastlegen 7 juni. Lurer litt på hvordan jeg skal komme unna med dette ift. jobb.. Men sånn er det jo bare!

Ønsker alle lykke til :) Veldig spennende å følge med alle her inne, og særlig dere som er ca like langt på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...