Gå til innhold

Jeg blir nervevrak snart!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kommer aldri til å gå bra.

Jeg er gravid 10+5 i dag. For snart 3 uker siden kom det litt brunt på papiret. Var ikke bekymret da. Det varte bare ett par timer. Ei uke etterpå. Altså snart to uker siden kom det rosa på papiret. Dette varte i tre dager. Litt til og fra. Da begynte jeg å bekymre meg og jeg var da helt sikker på at livet i magen min var slutt. Venninner av meg roet meg ned og humøret steg. Det rosa på papiret forsvant og jeg har ikke hatt noe spesiell utflod den siste uka, før i går. Da var det ganske rødt på papiret. Det forsvant midt på dagen men kom igjen til kvelden. I dag tidlig var det igjen ganske rødt på papiret og jeg er veldig bekymret. Snakket med fastlegen min, en gynekolog og ein sykepleier i går og de bad meg om ikke å bekymre meg. Så lenge det ikke var friskt blod og jeg hadde smerter kunne jeg vente med å undersøke det til kontrollen jeg har på sykehuset i neste uke, uansett.

Selvfølgelig har jeg smerter....Jeg bekymrer meg jo halvt i hel.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette dersom det går galt(noe jeg er sikker på at det gjør). Dette er et prøverørsbarn og veldig etterlengtet. I tillegg er jeg inne i ei tung tid i og med at min mor har dødlig kreft og hun overlever nok ikke sommeren.

Det er veldig mye og veldig mange å ta hensyn til. Jeg gråter så snart jeg har litt tid for meg selv.

Hvordan kommer dette til å gå????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forferdelig vondt å ha det sånn som du har det nå. Jeg fatter ikke at du ikke får UL NU! Har du hatt tidlig UL som viste at alt står bra til?

Neste uke er ikke så lenge til, men lenge nok for deg, for lenge kanskje.

Har du prøvd privat UL, og hørt om de kan ta deg inn til en sjekk fort?

Jeg håper inderlig det ordner seg for deg.

Klem

Skrevet

Hei du

Skjønner kjempegodt at du er nervøs. Et etterlengtet barn og en syk mamma midt oppi alt. Men vet du hva, jeg tror det kommer til å gå bra. Du er allerede så langt på vei, vi nygravide bekymrer oss enormt selv om risikoen for å miste er veldig veldig liten. Når man leser her inne tror man at det er en 50 prosents tjans for man leser så mange triste innlegg. Kanskje du skal ta en pause fra DIB, høre på hva legen sier, kanskje sykemelde deg fram til legetimen så du kan ta det litt med ro hjemme? Hadde du ikke lest her inne og bare snakket med legen hadde du kanskje ikke vært like bekymra.

Du føler deg vel gravid, merker at magen begynner å vokse litt og at det skjer ting i kroppen? Stol på kroppen din og sov og spis godt, unn deg selv litt hvile nå,

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Sender deg en stor klem! Er nesten like langt vi....jeg er 11 uker i morgen.

Har opplevd blødninger i to av mine svangerskap, og det gikk helt fint:-)

Mistet selv søsteren min i kreft i går, så vet hva slags helvete du går gjennom nå. Pass på å hvile og ta vare på deg selv.

Klem

Skrevet

Som regel så får man time til privat UL på dagen, dette er hvertfall noe du bør sjekke ut dersom du uroer deg så fælt. Å stresse og uroe seg er ikke bra det heller. Føler med deg, og dette går helt sikkert bra.

Har gått gjennom en spontanabort og da var det friskt blod, og ((beklager for sterk forklaring)) klumper og "kjøtt".

Skrevet

Føler med deg som mistet søsteren din i går. Ta godt vare på deg selv du også.

Akkurat nå føler jeg meg helt fin. Har ingen blødning nå. Humøret har også blitt bedre.

Det er ikke så enkelt å bestille en privat UL: Jeg er hos mine foreldre og her i distriktet er det ikke sånn luksus som private klinikker. Så lenge det ikke blir verre, må jeg nok vente til neste uke.

Takk for alle svar. Jeg vet at det kan gå bra tross blødninger. HÅper jeg er en av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...