Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Venter TR disse dagene, (egentlig skulle hun kommet igår) Kjenner at det murrer og holder på inni der:( Og jeg som hadde håpa på at jeg ikke skulle se noe til henne på en stund. Men syntes jeg har noen merkelig TR smerter. De kommer og går. Er rar i magen og den ser ut som en ballong. Kanskje spira har satt seg allikevel. Andre som har opplevd dette`?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 TR???? som i tante rød eller? Håper virkelig ikke det er det du forkorter.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 TR? Tante Rød? Kan dere ikke bare si "mensen" som normale voksne gjør? ARRG!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er ganske ny her inne.. og jeg har sett at folk har forkorta det til TR. Så jeg tenkte at jeg skulle være inn i "gamet" å gjøre det samme! sorry. Men kanskje noen kan svare på innlegget mitt forde
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 aldri sett den forkortelsen før... mange rare forkortelser her inne, men denne var ny. For å svare på spørsmålet ditt, jeg hadde MENSENmurringer rett før jeg skulle hatt MENSEN. Men den kom ikke likevel. Ta en test så finner du det ut Hilse første anonym.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Ja skal starte å skrive MENSEN jeg da haha Ja jeg skal ta en test. Men bør kanskje vente noen dager til for å se om den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå