Gå til innhold

Dere med store babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvilken vogn har dere, og når byttet dere til sportsvogn? Synes det er så mange vogner med små bager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt TFK til begge gutta, nettopp pga at de er så store. Eldste på 3 kan fortsatt sove i vognen, han er sikkert 104 cm lang.

Minste på 6 mnd har jeg akkurat byttet over i sportsvogndelen. Ble for liten til bagen, som var 80cm lang. Han var 72 cm på 5 mnd kntr og 9,7 kg.

Siklet lenge på Mountain Buggy før jeg skulle ha minstemann, men kunne ikke kjøpe nettopp pga liten bag. Den er jo bare 71 cm i lengde, hadde måttet bytte ved 3 mnd alder....:)

Skrevet

Hold deg unna Emmaljunga. Jeg har nettopp kjøpt meg en Emmaljunge Scooter 2 sportsvogn, og liker ikke å tenke på det, men jeg angrer. Han får plass...såvidt.

Jeg er så teit! Den var bare sååå snasen!

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral med softbag. Bagen er helt grei, den er 80 cm lang og varte derfor så lenge han trengte bag. Sportsvognen er derimot ikke så lang: Den er bare 90 cm og gutten min var 86 cm ved 15 mnd og vi må se oss om etter en ny sportsvogn eller trille. Synes dessverre ikke jeg ser så mange lange sportsvogner, og de jeg vet om, som f.eks. TFK, synes jeg ikke er fine, så må nok tråle butikkene litt.

Skrevet

Her har vi simo kombi vogn...å vi byttet når hun rundet 6 mnd..,men ikke det var ikke for at den var for liten, men for at hun ikke ville ligge hele tiden...:) og hun var 69,5 cm på 5 mnds kontroll:) så lang er hun:)

Skrevet

Vi har Tfk joggster twist, og veldig fornøyd. Stor gutt her også på vel 10 kg nå. han er 7.5 mnd. Vi byttet vel litt før 6 mnd, da begynte det å bli litt trangt og han ville opp å se litt mer. Han har mer enn god plass, og jeg tror sportsdelen vil vare i mange år.

Kanskje ikke den peneste vogna sånn sett, men veldig god og romslig, samt god å trille. Syntes det ser så dumt ut når barna nesten henger og slenger utenfor vogna, fordi vogna er for liten.

Skrevet

Han er fire måneder, og er allerede 70 cm lang, og litt over åtte kilo. Er vel heller lengden enn bredden som gjør det litt vanskelig i forhold til vogn. Synes det er tidlig å legge han over i sportsdelen på vogna. Men, har mykbag som er 70 cm, og den har en sånn del man kan brette ut sånn at den blir 80 cm, men delen er litt lealaus... Samtidig er det jo dumt å kjøpe en ny vogn om bagen bare kan brukes en måned eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...