Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Da viste testen min i dag tidlig GRAVID 1-2 uker!!!!!! Jeg er gravid..... åhh.... var ikke helt prøvere, men er lykkelig fordeom nå! Er tydeligvis meeeget fruktbar, for dette var min første EL etter at spiralen ble tatt ut 13 april! Så det klaffet på første test forsøk! Håper ALLE dere andre som er prøvere klarer å bli gravide! Ønsker dere masse lykke til i tiden framover:)
Lyst på nr3♥ Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 ååHH GRATULERER så mye!!! Kjempemorro!! Er ikke helt sånn 100% prøvere selv, men vi tar d som d kommer.. går ikke på noe så vi har jo så klart en ønske om at d skulle sitte en spire i om ikke så lenge da.. hehe Har som deg 2 gullunger fra før, på 3 og 1 år Lykke til og kos deg masse med spiren i magen! Håper jeg kommer snart etter
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Takker så mye Håper det går fort får dere snart også! Tror ikke det har gått opp for meg ennå.... eller kansje jeg er litt sjokka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå