Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Noen spesielle skrubbkremer som er bra? Peeling? Fins det dyprensprodukter eller maa man gaa i salong? Hva med sminke? Jeg er helt groenn paa dette omraadet:( Deres beste tips?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Dr brant serien (mannen bak botox) har en bra serie med peeling, rens og kremer, selges på parfymerier. Sminke ja, der finnes det mye.. Mac har mye bra og billig! Eller du kan gå for de dyrere merkene hos parfymeriene. Kommer ann på lommebok, hudtype og ønske Kjøp en god kroppspeeling på feks bodyshop og peel hele huden i dusjen en gang i uka, få bort døde hudceller og avslutt med en god lotion etterpå. Huden føles herlig Hva slags tips vil du ha egentlig? Hvordan du legger sminke eller spør så får du nok svar
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Var i USA og ville kjøpe Dr Brandt til en redusert pris pga finanskrisen. Merkelig nok hadde de ikke hørt om ham...Var innom mange fine steder, da jeg først var fast bestemt på at dette var dyre fine produkter.... Og har du tatt Dr Brandt i nærmere øyesyn? Sett huden hans? Helt forferdelig..... Jeg stoler ikke et sekund på Dr Brandt og hva reklamen lover. Utrolig dyrt også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå