Gå til innhold

Friskere uten vaksiner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to barn er ikke vaksinerte. De er dom de aller fleste u-vaksinerte friske hele tiden og slipper og gå rundt med subinfeksjoner, slik som majoriteten av barna på skolen og i barnehagen (konstant sekresjon "11"-tall under nesen = subinfekjon).

I barnehagen spurte foreldre og ansatte hva vi gjør, siden barna våre ikke er så snørrete som de andre. Vi gir dem ikke vaksine, sa jeg. Dessuten har de ikke utviklet noen former for autoimmune sykdommer eller allergier som de fleste andre.

Det foregår et sterkt press og stigmatisering på helsestasjonen hver gang jeg er der på obliatoriske kontroller. Jeg ber dem holde seg unna oss med presse, og det har gått tålig greit.

Til alle foreldre: Jo mere du vet om vaksiner, den mektige, globale vaksineindustrien, WHO og det økonomiske maktapparatet rundt det hele, jo mindre er sjansen for at du takker ja. Du trenger ikke grave lenge før det lukter svidd....

Takk for linker, presentasjon av bøker og artikler av profilerte og kompetente vaksinemotkjempere. Vi trenger å vite MYE mer om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at dine barn er som aller fleste u-vaksinerte friske hele tiden og slipper og gå rundt med subinfeksjoner, slik som majoriteten av barna.....

Lurer veldig på hvilket grunnlag du har for å bruke ord som "de aller fleste uvaksinerte" og "slik som majoriteten". Kan du dokumentere disse påstandene dine på noen måte? Eller er dette på grunnlag av dine to barn. Jeg har nemlig også to barn som går i barnehage som er sjelden er syke og sjelden har rennende nese. De har knapt vært hos legen. Og mine barn er vaksinerte.

Nei, det må seriøs forskning til for å overbevise meg ikke bare vaksinemotstandere som slenger ut diverse påstander.

Skrevet

Er det noe som lukter svidd her, så er det åpningsinnlegget. Kan du vennligst spesifisere hvilke "autoimmune sykdommer" du mener de fleste andre er belemret med? (For ordens skyld: "Klassiske eksempler på autoimmune sykdommer er multippel sklerose (MS), systemisk lupus erytematosus (SLE), Sjögrens syndrom og revmatoid artritt (RA).". Hentet fra Wikipedia.) Sist jeg sjekket var ikke leddgikt noe stort problem i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...