Lyst på nr3♥ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Nå synes jeg selv at jeg er litt rar, men tenke å høre med noen av dere hadde opplevd d samme ... Hadde sex nå i helga (midt i blomstringen av eggløsningen...hehe..), og allerede sent på mandagskveld begynte jeg å få skikkelige stikkinger i brystene mine... spesielt på den ene siden... igår fikk jeg skikkelige stikkninger i den andre siden.. d gjør faktisk vondt... Har vært en god del våken inatt pga dette og i tillegg hadde jeg VELDIG til mensmurring igårkveld, og i en kort periode (10 min) var jeg seriøst kvalm... Har ikke tenkt noe på at NÅ BLIR JEG GRAVID, før jeg kjente til stikningene.. og igår den kraftige mensmurringen... Har aldri hatt stikninger i brystet ellers, men KUN når jeg har vært gravid.. med førstemann var d litt stikninger i ny og ned... med nr 2 var d ganske mye.... Kan d være at en liten spire har skåret innertier og gravd seg ned i livmoren min..?! Vet at sannsynligheten er veldig liten da, men ... har noen "merket" når de har blitt befruktet... ?? Har jo lest om der andre sier de har kjent at NÅ ble de gravide.... ?!?!??!?!
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Kan fortelle deg det min søster fortalte meg. Hun sier hun merket på timen nesten når ungene ble til. Hun sa hun kjente det på kroppen sin og er bombesikker i sin sak! Så igrunn tror jeg at man bare "vet" når ting skjer. Synes det høres rart ut men.... sånn er det nå bare Ønsker deg lykke til uansett.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå