Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Morbid med dukker som ser ut som ekte babyer. Kan forså at du blir verpesjuk av å se babyer, men ikke en dukke...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 hva er det som er så morbid med det? tenker du døde babyer hver gang du ser ei dukke eller? Dette er samleobjekter, og dama som lager dem er jo dritdyktig!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Vanlige dukker ser ikke ut som ekte babyer, så jeg tenker ikke på døde babyer da nei. Men dette er en dukke som ser ut som et ekte menneske men er det ikke. Det er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Dukker er leketøy. Livaktige kopier av babyer er creepy og på grense til sykt spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Gidameien da... Så dere kan faktisk ikke se det vakre i alle de dukkene? Det kan kalles creepy, skruller!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Hadde kjempe lyst til å begynne med det der, men hobbyen er alt for dyr Hehe... Syns det er helt utrolig, de har jo kjempe talent de som gjør dette her! Det som er creepy er de damene som behandler disse dukkene som babyer (har vært med på doc Phil) Men å ha litt samledilla eller lage de selv syns jeg bare er gøy
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes det er mer creepy med de mannfolka som kjøper sånne dukker som ser HELT ekte ut (damer i damestr), kler på de og sminker de, sover med de, har sex med de, setter de ved kjøkkenbordet med en kaffekopp foran på bordet så "hun" sitter der klar til han kommer hjem igjen.... Har med de ut, soler seg med de og you name it. DET er creepy.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 ..skjønte virkelig ikke hva som var creepy med de dukkene... Det ser jo bare ut som bilder av babyer...bare litt "airbrush'a"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå