Villa Perlesukker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Var bare så stille her gitt.... Om du leser dette luten så er det helt greit altså....ble litt for mye inspirasjon fra deg og dine grønne fingre slik at jeg ikke klarte å gjøre hagearbeid uten å ha deg i tankene og fant ut at det da var gått litt langt med noen fantasier moahahaha..... Flere som tenker på dibbere når dere holder på med dagligdagse ting?
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Nei, det gjør jeg ikke, gitt.
Mammaen til Isak Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Da må det være en historie som har festet seg godt, som gjør at jeg tenker på personen av en eller annen grunn. Selvfølgelig tenker jeg på enkelte dibbere innimellom, men det er de jeg kjenner litt
Villa Perlesukker Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2010 ja det er noen historier som fester seg mer enn andre.... og når man har vært her en stund så blir det jo slik hihi.....
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Eller, nå lyver jeg. Hver gang jeg ser en kvinnelig rockabilly med sånn lugg med bøy tenker jeg på (S)Tinkerbelle. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå