Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Er det noen av dere damer som får frem noe om meg?

Feks:

Graviditet?

Kjønn?

Antall?

Generelt hvordan fremtiden blir:)

Meg: 260688 og samboer 260184

Er under utredning nå for PCO.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann snuppa!§

Føler at din tid fremover kommer til å bli lykkelig... har du begynt å be eller noe?? du skjønner jeg får opp at du ikke skal bkymre deg, og at alt du drømmer om vil bli virkelig... det tar bare litt tid før ting har manifestert seg inn til virkelighet...

får også opp at du kanskje ikke er like god venn med dine "gamle venner" at du ikke trenger å bekymre deg over dette heller,, fordi nye venner kommer i din vei...

får også opp at du må praktisere vennlighet i alle dine tanker. mot deg selv og andre, og se belønningen komme din vei ;)

når det er sagt, så skal jeg fortelle deg at jeg se graviditet på deg i januar... så det blir 2011 barn på deg!!! får opp jente!

Skrevet

Høres veldig fint ut:) Jeg har vel egentlig ikke begynnt med det;) Var i kirka i konfirmasjon her en dag, der sang vi og BA fadervår faktisk :-D

Drømmer vil bli virkelig, men er det nødvendig at dem tar så lang tid da?:) Men føler du at det er pergo som funker for meg? Føler selv at det klaffer på 2 forsøk. Stemmer det med vennene ja! Januar, det er lenge å vente på en graviditet det.. Håper det blir før:) Ser du jente? De fleste har kun sett gutter:) Så gøy!:) Takk for din tid!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...