Gå til innhold

svar fort, vedr. søsken og UL!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL i morra, har et barn på 4 år, og lurer på om det er noen vits i å ta med henne dit? Hva har dere andre gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg skal ta UL på torsdag,men dette er en tidlig ul da jeg har mistet en før. har selv en sønn på 21/2år, tror ikke han har noe utbytte av å bli med på ul, tror ikke han skjønner det?:) kansje han an bli med på senere ul,men ikke nå..vil være 100% sikker på at alt er bra jeg da,men d vet vel du:) Lykke til vertfall UL er koslig:)

Skrevet

Etter hva jeg har hørt er det ikke anbefalt å ta med barn på UL. Det kan bli vanskelig hvis de skulle oppdage at noe ikke er som det skal med fosteret...

Skrevet

Det sto spesifikt i brevet jeg fikk fra Ullevål at de ikke ønsket at søsken ble med på undersøkelsen.

Skrevet

Vi hadde jenta vår, som da var 4 år med på UL. Gikk kjempefint..virka som hun synes babyen ble mer "levende" da. Men er også litt enig med de andre som har svart deg at det kan være risikofullt i tilfelle noe ikke skulle være som det bør med babyen. Vi tenkte masse på akkurat det, men tok henne med fordi vi uansett ville ha fortalt henne det hvis noe var veldig galt med babyen.

Lykke til med å vurdere om hun skal være med eller ikke :)

Skrevet

Da vi var på ahus til UL sto det et skilt i resepsjonen a la "maks en person med inn til legen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...