Gå til innhold

dumme meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden traff jeg en flott fyr. Jeg er gravid og alene og hadde nok mine tanker rundt det hele. Men det ble meget vellykket og vi har tilbrakt mye tid sammen. Han er opptatt og nyskjerrig vedrørende barnet og god mot meg.....

Men nå har han trukket seg unna og jeg tror han har truffet en annen.Har jo ingen eierett på ham og det var jo tidlig, men trodde ikke noen ville "lure" en gravid og håpefull. Jeg fortalte ham at jeg trengte god tid for å bygge opp en tillit.

Men kanskje det bare er jeg som tror litt for godt om enkelte.

Jaja, da legger jeg alt slikt på hylla for en laaaaang stund fremover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja.. dumme deg.

Skrevet

Hehe, men da har jeg hvertfall lært. Eller ikke. Uansett, fikk en god og dyr middag ute og litt oppmerksomhet. Så helt galt var det jo ikke.

Skrevet

Ja, han gikk sikkert inn for å lure deg. Er det den eneste logiske forklaringen du sitter igjen med? Kanskje han rett og slett ikke er interessert i deg lenger. Han kan jo ikke bli hos deg til evig tid for å ikke skuffe deg. Har du aldri møtt noen, vært interessert, men så viser det seg at de rette følelsene ikke er der?

Du er ikke dum, men noe merkelig virkelighetsoppfattelse det har du!

Skrevet

Gravid og håpefull? Jeg ville ansett en gravid alenemor som en som definitivt ikke var klar for et nytt forhold.

Skrevet

Bedre å prøve å da, enn å sitte i ettertid å angre :-) Man lærer av det og.

Kanskje han bare er usikker og ikke vil gi deg forhåpninger.

Lykke til :-)

Skrevet

Nei for all del, vil han ikke så er det en ærlig sak det. Men ettersom vi var enige om å være ærlige fra starten av, så tror jeg på det. Og når en da får høre av felles venner at han har hatt med seg en annen hjem, så vitner ikke akkurat det om å være ærlige og åpne overfor hverandre. I min virkelighet er ærlighet er selfølge (kanskje der jeg driter meg ut).

Men ellers, takk for oppmuntring. Jeg rister det av meg og konsentrerer meg om noe som er langt viktigere en stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...