Gå til innhold

SUKK.. og oppdatering.. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her prøver og prøver og prøver vi...... Litt deilig, for i går sprakk det såpass for min kjære at han innrømte at det er FORFERDELIG at det skal ta så lang tid!! Jeg ble neste litt glad, for han har bare vært rolig og sagt at en dag skjer det -men i går nådde frustrasjonen han å.... Litt godt å vite at vi deler de følelsene også...... Hvis dere skjønner hva jeg mener..?

Nå har vi prøvd i 1,5 år................... Sprøtt.......................

Etter UL og røntgen av eggledere, venter jeg nå på svar på hormonprøver. Spent, for det er nemlig det jeg tror er galt....... Følte kroppen reagerte etter jeg sluttet på p-piller (etter mange år på de..)... Merket det spesielt på håret, fikk tynnere hår bl.a... Har ikke tenkt noe over det før etter vi hadde prøvd en stund, at det kan ha vært tegn på hormontull.... Venter som sagt på svar, det tok en uke sa de -da jeg var der for en uke siden ;) Så regner med svar en av de nærmeste dagene.... Litt nervøs, selvsagt.....

Forventet EL er til helgen, håper håper håper... Vi skal gjøre vårt beste :)

Det var litt om meg nå........ I tilfelle noen ville lese ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner såå godt hvordan fu føler det. Husk vi er flere! Og når det endelig klaffer, og det blir VÅR tur, da kan el ikke gleden bli større!!!!

Lykke til, med svar på hormonprøver. Det er deilig å bli utredet så vet man hva man skal jobbe mot. Blir nok baby på dere også snart, skal du se! Hvem vet, kanskje rusler vi inn på 1 tri sammen :-)

Skrevet

Tuuuuuuuuuuuuusen takk for oppmuntrende ord, Miraculix! Håper vi hopper glade inn på 1 tri sammen veldig snart :))

Er det førstemann dere prøver på..? Det er det her... Og ønsket er så utrolig stort!! Sikkert flere som kjenner seg igjen der....

Takk igjen for hyggelig svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...