digger Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Er jo så mange tester og så mange muligheter. Hva er DIN favoritt?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Her er fra grønn hverdag sin test av solkrem fra i fjor - ikke kommet noen for i år enda.. http://gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Test-av-solkrem-2009/Solkremer-2009-Testvinnerne
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Så ikke du spurte etter min favoritt.. Babyline sin er bra, men er veldig fornøyd med den Coop Änglamark..
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Vichy sin barnesolkrem er den vi har brukt mest og er fornøyde med den. Har også brukt Eucerin av og til. Kjøpte en cosmica nå, men den synes jeg var alfor fet og treg å smøre utover. Samme med Babyline.
digger Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2010 Brukte Babyline tidligere når poden var baby, men er litt vanskelig å smøre på større barn. Tror jeg skal prøve den fra COOP eller Vichy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå