Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Velger å prøve å legge ut innlegget på nytt, siden jeg sto som anonym første gang, og det ser ikke ut som om dere svarer da.

Begynner å bli ganske desperat når det kommer til å få bekrefta at det virkelig er liv i magen min. Legene her i byen vil ikke sjekke meg.

Sist jeg var gravid så mistet jeg når jeg var over 14 uker på vei. Derfor klarer jeg ikke å verken glede meg eller tro at det kommer til å gå bra denne gangen.

Jeg har gått fra å ha grått hver dag, til å plutselig fornekte graviditeten helt.

Er det noen som kan hjelpe meg å se inn i fremtiden? Kommer jeg til å få dette barnet eller må jeg forberede meg på spontanabort nr. 3?

Jeg er født 090490. Som dere skjønner, så er dette veldig viktig for meg. Rett og slett fordi jeg ikke har det bra med å gå å være usikker. Alt jeg gjør er å ligge på sofaen og griner. Tilbringte til og med gårdagen sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når har du termin?

Skrevet

jeg får opp ingen negativ engergi,kun posetiv.

Så håper på at alt kommer til og gå bra.Jeg vet at det går ann og kjøpe en slik hjerteleydmarskin om jeg ikke tar feil,kan hende at det koster en del.Men da kan du selv lete etter hjertelyden til barnet(fosteret)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...