Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns vi bæsjer mer en nok her i huset! hver morning stort sett og ofte 1-2 ganger til .. men skjelden mer en 3 ganger.. er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det meste er normalt. Gutten vår bæsjer bare én gang om dagen, innimellom (kanskje en gang i uka) kan det gå en hel dag uten, men jeg har f.eks. en venninne med en gutt som bæsjer 3-4 ganger om dagen. Det er nok forskjellig fra barn til barn (er vel ikke alle voksne som er like på det punktet heller).

Skrevet

Min erfaring (barnehage+egne barn) er at de fleste barn bæsjer mye/ofte frem til cirka halvannet års alderen. Deretter pleier det å stabilisere seg og bli stadig mindre bæsjebleier. Veldig mange kommer inn i en rytme hvor de bæsjer en gang om dagen, gjerne cirka på samme tid om dagen.

Skrevet

Mange ganger for dag, hvertfall 4-5, men bare små klatter hver gang. Han sliter litt med hard mage så er nok derfor.

Den største ladningen kommer gjerne om kvelden, gjerne rett etter at han er lagt, festlig :-/

Skrevet

Som regel én gang om dagen, men jeg kan se på mengden når det kommer til å bli en gang til.

Skrevet

(nesten) alltid etter frokost, og etter middag hver dag. Og innimellom en gang til i løpet av dagen. Han er helt normal, aktiv og spiser masse mat. Det må jo ut igjen...

Skrevet

En gang om dagen - sjelden mer eller mindre. :)

Skrevet

1 til 2 ganger om dagen, å noen dager ikke i det hele tatt :)

Skrevet

25 mnd, en til fem ganger om dagen.

Lurer på å bruke tid på pottetrening dersom det noen gang blir varmt i været, litt lei av sår rumpe og bæsjebleier kjenner jeg.

Skrevet

Min datter bæsje alltid etter frokost og etter middagen. Innen mellom 1 gang til midt på dagen.

Pussig nok er at hun spiser veldig lite, men bæsjer noskå mange ganger og nokså en del mengde bæsj ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...