Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Sukk... Sånt lager man da ikke problemer av, vel... Tennene kommer av seg selv, når de er klare.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Kald bitering som har ligget i kjøleskapet. Vri en klut i vann å legg den feks 10 min i fryseren å la de tygge på den Dentinox (bedøvende tann middel som fås på apoeket) kan du smøre på opp til 5 ganger daglig (bruk feks q-tips) Er det veldig ille så kjøp flytende paracet å smør litt der tanna er på vei ut, evt gi en paracet stikkpille om dette går utover nattesøvnen over tid HVIS du er sikker på at det er en tann som er på vei gjennom. Men paracet skal jo ikke misbrukes ved hver tann Prøv babyfeeder med feks kald pære i, lindrer litt det og.. Lykke til med tenner, 20 stk så er du ferdig
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Hmmm, hva tenker du på? Jeg har aldri måttet ta spesielle forholdsregler, ungene har fått tenner enkelt og greit uten problemer.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Hæ? Smør på Dentinox, fås kjøpt på apoteket. Jeg bruker det faktisk på visdomstennene mine;-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk for svar! Er jo ikke noe gøy å se hvor vondt og irriterende det er når tennene kommer. Greit å ha noen triks i bakhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå