Ranveig R Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Eller er det noko som er spesielt for Haukeland? Her er det i alle fall ope kvar kveld, heile året, frå 18 til 23. Dei har ikkje telefon/timebestilling og ein treng heller ikkje henvisning. Ein berre møtar opp. Dei anbefaler å komme direkte dit framfor å gå gjennom vanleg legevakt, då legevakten sjeldan har spesiell kompetanse på barn.
Zitro Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Nei, det vil jeg si er eget! Bra tiltak da! Alle mine 3 sykehus i nærheten har bare vanlig legevakt...
Tante Gustava Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Det er det nok ikke, er jo ikke alle sykehus som har barneavd engang. Så der må nok barna på "vanlig" legevakt. Opplegget til Haukeland høres forresten topp ut!
Vilja<3 Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Jaa jeg savner barneklinikken på haukeland fra da vi bodde i Bergen. Det var så greit å kunne gå der med barna når de ble syke. Her vi bor nå finnes ikke noe sånt, bare vanlig legevakt.
frk Nilsen Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Det er barnelegevakt på Legevakten på Grønland i Oslo, må registreres i vanlige skranken først.
Ranveig R Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2010 Så forholdsvis uvanleg altså. Hm. Vel, det BURDE vere slik over alt, det er jo eit fantastisk konsept. Einaste minuset er at når ein ikkje kan ringe på førehand kan det bli veldig mykje venting, men slik er det vel på alle legevakter. Vi har for øvrig ikkje venta meir enn nokre få minutt, i løpet av dei to gongane vi har vore inne.
Gjest vinterbrud Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Så heldig dere er! Her er det ikke barneavdeling engang,og bare vanlig legevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå