Millemor Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Er gravid med nr. 3 og har vel egentlig hele roen når det gjelder svangerskapet. Har ikke vært hos lege for å ta div. prøver.... burde jeg det? Har UL i uke 16. Andre som ventet så lenge før første sjekk?
Miss Snow Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Man skal vel helst ta en legesjekk rundt begynnelsen av andre trimester. Slik at man får sjekka at alle blodverdier/urinprøve og slikt er i orden. Samt å fylle ut svangerskapsskjemaet. Det er jo veldig greit å få fylt ut det arket med alt av opplysninger og ha det i veska, i tilfelle det skulle hende noe så du må på sykehus eller legevakt
Monique8 Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 jeg ventet m å gå til lege til jeg var ca 6 mnd på vei m nr 3. Var så fed up på leger etter siste erfaringer før det at jeg ikke gadd før jeg "måtte". Følte ganske så roen siden det var 3.gang og da Pga jeg var så sent kunne de ikke stille nøyaktig ul-termin, derfor tok de meg inn flere ganger for å sjekke. Og den terminen er den eneste som har vært 100% blink )
Millemor Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Takker for svar Føler vel jeg bare kan slappe av enda litt til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå