Gå til innhold

drikkepenger er en uting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du må lese hovedinnlegget en gang til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er dårlig betalte, har elendige arbeidsvilkår, få rettigheter i praksis, ingen pauser, og man kan velge selv hvor mye man vil tipse og om man vil tipse i det hele tatt. Du kan selvfølgelig la være, HI, men at det er helt urettferdig at bartendere og servitører får litt ekstra godtgjørelse, den kan jeg ikke bli enig i. Jeg foreslår at du prøver et par kvelder i de skoene selv, slik at du vet hva du snakker om før du gjør det.

Skrevet

"Har selv en 350.000,- årslønn, mindre enn mange og mer enn andre. Er vel en 180-190 kroner i timen. Skal det være så synd i servitøren som er ufaglært uten studielån, som sikkert tjener like mye i timen"

tatt ut fra hovedinnlegget!

Skrevet

Dette må jo være et tulleinnlegg! Er du virkelig? :-O Hva har disse stakkars menneskene gjort for å fortjene deg? Er du kanskje en av dem som ikke selv skjønner når det er på tide å gå hjem, og så er du litt bitter på servitørene fordi de er nødt til å fortelle deg det?

Skrevet

det kan du si 20:21, men neste gang jeg er i butikken og jeg må gå fordi det er stengetid, skal de jammen meg få høre seg!!!!

lurer på hvor mange gjester som har skulle har skjelt meg ut og truet med sladre til sjefen fordi jeg ber de gå når jeg skal stenge. Får nemlig kjeft av sjefen når jeg har overholdt reglene slik at han ikke risikerer bevillingen sin serru!! jadda...

Skrevet

Ja, og selvfølgelig skal man få pengene tilbake for den GT'en man forlot på et bord mens man var på do og som ble borte, ellers sier jeg til sjefen din hvordan du er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...