mamseeeen Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Er ganske så ny her inne! Syklusen min er mellom ca 26-28dager. Nå i dag er jeg på 26. Fikk i dag tidlig 2.friske dråper blod i toalettet, etterpå tørket jeg litt brun utflod, kun det altså! Regner med jeg får besøk iløpet av natten eller morgendagen. Det jeg lurer på, skal jeg regne dagen i dag som første blødningsdag eller den dagen tanten kommer skikkelig!? Håper noen kan gjøre meg litt klokere.. Takk )
Musemor med tre søte små Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Første blødningsdag er den første dagen man blør skikkelig.
mamseeeen Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk.. får bare vente jeg da!!!
Night 78 - keiser og prins Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Eh, bare for å forvirre litt, så har jeg fått beskjed om at du teller første blødningsdag fra den dagen du begynner å spotte... noen andre som har fått den beskjeden? Jeg har gått på pergo da.
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 hei.. jeg syns jeg nettop leste det at den 1 dagen i syklysen er den dagen du blør, ikke spotter... stemmer det vel? det leste jeg på pernille.info.. (om jeg ikke leste veeldig feil=P) lykke til dere...
mayflower Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Første dag av ny periode er den dagen man blør friskt blod, altså man teller ikke med spotting. Jeg ville jo også tro at det må være litt mengder. Om det er annerledes når man går på Pergo vet jeg ikke.
mamseeeen Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2010 Hei igjen... Da er jeg snart ferdig med dag 28. Ingen tegn på Tante Rød enda. Spotta kun litt på dag 26. som sagt, 2dråper blod og litt brun utflod sener på dagen. Føler meg ikke gravid. Regner egentlig med at Tanta kommer i natt. Bruker hver måned og ha vonde bryst og kvalme før mensen, men denne måneden har ingen av disse tegnene kommet opp... Har innimellom sånn stikking i magen, kjennes ut som sting. Er ikke mensensmerter, vanskelig og forklare!! Håper,håper nå... kanskje spira sitter!?
tre ønsker fler Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Ta en test, dersom du er gravid vil den sansynligvis slå ut nå. Spennende!
mamseeeen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2010 Skal nok ta en test, men vil vente til over helgen. Er redd for å bli skuffe! Så jeg går heller og venter på tante Rød, og kommer hun ikke før mandag så skal jeg ta en test ) Har fortsatt utrolige magesmerter da, blir faktisk kvalm av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå