Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter MA i september har jeg ennå ikke blitt gravid..Venter spent hver eneste måned, men blir skuffet hver gang. Har byttet jobb i vinter og har mer overskudd og glede. Håper det har positiv effekt.

Er nå på dag 26 i syklus og syns jeg kjenner meg slik jeg var da jeg vat gravid sist, men har følt det sånn flere måneder uten å være det. Har hatt mensmurringer og vært kvalm siste to dager, men jeg vil ikke kjenne på det. Jeg vil ikke snakke om det til mannen min. Vil bare overse det og sier til meg selv at mensen kommer nå snart. Kan teste, men vil ikke før om et par dager dersom mensen ikke har kommet. Men det har den sikkert så jeg ikke trenger å teste...

Jeg er litt sliten av forventinger som aldri slår til. I stedet prøver jeg å fokusere på jobben jeg trives i, mannen jeg elsker, at det er sommer snart og livet er deilig... At jeg er kvalm er sikkert bare fordi jeg er sliten etter mange dager på jobb....

Men likevel klarer jeg ikke la være å tenke; det kan jo hende det har klaffet denne gangen;)

Jeg håper så inderlig på en spire snart!!!

Håper det blir en fruktbar sommer for oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...