Gå til innhold

Sykle uten støttehjul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om stolt mamma gitt... minsten på 3 år sykler uten støttehjul og enda bedre: han klarer allerede å komme seg i gang selv uten hjelp.

Var utrolig rørende å se flokken heie på minsten som syklet som en storkar alene bortover gata. Da han kom tilbake fikk han high-five fra alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å se at det ikke er bare jeg som lar barna lære å sykle tidlig :))

Fikk en følelse av ddet her for en liten stund siden da det var snakk om en 4 eller 5 åring som ikke ville ta av støttehjula.

Skrevet

jeg tipper jo det også er noen som reagerer på det at vi lar han sykle men vi er aktive mennesker og jeg synes det er herlig å se dem nyte å sykle til og fra butikken....

gata vi bor i er det heller ikke så mye trafikk i så jeg føler det er helt greit ;)

hvor gamle er dine barn da trailermamma?

Skrevet

Så utrolig flink :-) Jenta mi på snart 5 år klarer ikke holde balansen på sykkelen. Nå har vi prøvd lenge uten støttejul på den nye 2 hjulsykkelen og må nok gå til innkjøp av støttehjul.

Skrevet

jeg har en gutt på 9 1/2, ei jente på 6, ei jente på 4 1/2 og en liten gutt på 3 mnd.

Alle de store sykla når di var 3 - 3 1/2 år.

Skrevet

Så bra !!! Flinke minstemann. Her var det jubel da 6 åringen gjorde det samme, hehe. Unger er visst forskjellige.

Skrevet

Oj du har noe å stri med du også hihi.... så bra at de startet så unge da :)

Herlig med så mange barn... tenk når alle kommer hjem med kjærester senere i livet hoho...da blir det liv kniiiis

Skrevet

Så flink gutten din er! =)

Her nekter minstemann å ta av støttehjula har prøvd å god snakke han til det lenge nå, men han nekter! Tror kanskje det kan ha noe med å gjøre at han ikke føler at han har kontroll og bare han får brillene sine snart så forsvinner vel støttehjula fort som fy.

Skrevet

skulle gjerne latt snuppa sykle uten støttehjul jeg...

Men, hun er og har aldri vært interessert i å sykle. Nå blir hun seks år og sykler litt på de de har i bhg, men hjemme bruker hun ALDRI sykkelen sin...vil ikke hverken alene eller øve med oss...

Kun sparkesykkel.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så flink!! :) :)

Minsten her er 3 til høsten og har begynt å sykle på 2hjuling med støttehjul nå. Han er så pinglete at han tar de sikkert ikke av før han er 10 ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...