Gå til innhold

Flere med små bebiser? :) Altså lengde/vekt osv. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente er 11måneder, 68cm og 8kg. Flere? Ser det er mange som har store. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 2 mnder og er 60 cm lang og veier 6710kg :) Virker som han er stor for alderen :)

Skrevet

Jada, både storebror (som nærmer seg 3 år) og beibibror (3 mnd) ligger aller nederst på den skalaen du vet. Stressa meg med førstemann, men ikke nå. Alle kan jo ikke være tjukke og/eller lange heller!

Skrevet

min gutt e ikke så stor. 6780 g og 63 cm på 5,5 mnd. men han spratt 3 cm på 1 mnd no fra sist kontroll..

Skrevet

jenta våres er også liten. På kontroll ved 6 mnd var hun 63 cm og 6350. Men det er 2 mnd siden. Har begynt å bruke noen få klær i str 68 nå.

Skrevet

Eldstemann var veldig tynn. Lå (ligger fortsatt) på nederste percentilen på vekt. Han var 75 cm lang og 7.5 kg da han var 1 år.

Yngstemann her er mer "stutt-tjukk". Han var 60 cm og 5,8 kg på 4 mnd. kontrollen. Han passerer nok 7,5 kg lenge før han er 75 cm.

Skrevet

Her har vi ei på fem mnd og ei uke som ikke har pika seks kg. (skal på kontrol til uka for eksakt vekt) hun er 64 lang. ei lita skjønn frøken. Bruker fortsat 56 i mye tøy. He he.. 62 er faktisk litt for stort. Hesestasjonen sier hun følger sin egen kurve og de er fornøyde. Må sies at jeg har en mor som er 1,50 høy og min samboer en mor som er 1.50 høy. (tror du jeg hadde som mål og bli større en mamma eller?)Jeg er 1.60 akkurat og samboer 1.76 så vi er ikke de største menneskenre. Jeg veide vistnok like mye som søster på 18 mnd når jeg var to og ethalvt år. Så hun har litt og slektes på. Fordelen er at de ikke vokser ut av tøyet så fort da. Hun har jo masse tøy som ligger og venter enda. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...