CMH Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Når begynte dere? Mini er 18 mnd i Juli, lurer på om hun er for liten enda da? Tenkte å kanskje prøve å la henne gå uten bleia da og trene på å sitte på potta/doring for barn. Artig å høre om erfaringer.
Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 jeg ble tørr da jeg var 1,5år..men dagmamman min fulgte veldig nøye opp! tenkte byne med d i sommer da er snuppa her 1,5 men siden hun skal i bhg tror jeg ikke d vil funke men om du er hjemme med hun utover høsten ville jeg satt igang ..
jente08 <3 jente11 Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jenta mi er 20 måneder og har gitt beskjed i noen måneder nå når hun skal på do. Litt mer enn å bare tisse vel og merke... -hehe;p Har droppet potte og brukt doring (slipper så mye oppvask!) Nå setter jeg henne på do hver morgen og kveld før stell, og hun blir sittende! Hun finner vel ut når tiden er inne selv, og når det blir varmere i været blir bleien tatt vekk. Så får vi se hvordan det går til slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå