Gå til innhold

Tror dere på verdens ende i 2012?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skremt.

Mulig jeg høres helt på jordet ut nå. Kan det virkelig ligge noe i at Norge har bygget opp store underjordiske bunkerser til å huse "utvalgte" når den store planeten Nibiru kommer inn i vårt solsystem i 2012?

Det er jo spådd både det ene og det andre.

Jeg er skeptisk, men kan ikke noe for at jeg lar meg uroe. Er det noen som vet noe om dette?

Huff så lettskremt jeg høres ut. Men det er jo ganske samstemte profetier fra forskjellige religioner og NASA har jo også forutsett solstormer og endring av magnetfeltet ved polene eller noe sånt.

?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, jeg begynner nesten å lure litt, er veeeldig mye "rart" som skjed... men innerst inne tror jeg vi kommer til å leve litt lenger :)

Skrevet

Selvfølgelig. Dessuten er jeg en svoren tilhenger av at Elvis lever på en sydhavsøy sammen med Kurt Cobain og E.T.

...altså, Nibiru meg langt opp i rompa og danse mine chemtrails. Har du lest Nyhetsspeilet nå?

Skrevet

Jaa.... jeg har det... Du og skjønner jeg? Trodde ikke noe på det?

HI

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke på. Det var vært ganske mange advarsler om at jorden skal gå under, foreløpig har vi overlevd ganske mye. Bekymrer meg lite for dette, skjer det så skjer det, ike mye å gjøre med uansett :)

Skrevet

Så glad at jeg er en av de utvalgte som du snakker om!! Synes synd på dem det ikke er plass til da :/ Lønner seg å ha en spsiell familie noen ganger!! :>

Skrevet

Huff... blir skremt likevel jeg.

Skrevet

NEI, det tror jeg absolutt ikke på.... Tull og tøys !

Skrevet

Nei det er noe ordentlig tull.

Husker dere 1999. Alt dette oppstyret om teknologiens undergang, og tilbake til steinalderen?

Vel det skjedde ikke.

Det som det er snakk om her er Maya-kalenderen.

Det den sier er ikke verdens undergang, men slutten på den 5. tidsalder.

De spådde at i løpet av den 4. tidsalder skulle Maya-riket gå under, og folket neste dø ut. Noe som også har skjedd.

I den 5. tidsalder, som starter i desember 2012, skal folket reise seg igjen.

Jeg har i alle fall tenkt til å overleve min 2. verdensundergang.

Skrevet

Magnetfeltene ved polene og på sola forandrer seg til stadighet og vitenskapen kan fint forklare det ... men hvorfor skal det at man kan simulerer magnetfelt ha noe med verdens ende å gjøre?

Ingen som er sånn halvveis seriøse har spådd planeter i jordens bane de nærmeste titusener år ...

Skrevet

Som nyhetsformidler ville jeg hatt betydelig større tillit til Donald Duck-bladet.

Skrevet

Ikke på kollisjonskurs nei, men at den planeten skal komme innenfor solsystemt vårt. Den går i bane på 26 000 år. Aner ikke jeg, men man begynner jo å lure.

Du over her, hva mener du med invitasjon??

Skrevet

He he, Donald Duck har jo rett noen ganger da ...

Jeg tar heller ikke nyhetsspeilet videre seriøst, men jeg leste det lenge i den tro at det var oppriktig ment som underholdning.

Skrevet

Det finnes ingen planet som går i bane på 26000 år og som har bane som krysser jorda. Hvis en sånn planet hadde vært under to år unna oss hadde du kunnet kikke på stjernehimmelen og funnet den selv med hjelp av litt avansert matematikk og en kraftig stjernekikkert ;)

(og da hadde garantert mange andre enn nyhetsspeilet skrevet om det)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på det. Ler meg skvett ihjel av folk som er så overtroiske :-D

Folk før i tiden, for flere tusen år siden kjente til stjerners og planeters gang. Derfor vil alle stoppe i 2012, før man går over til en ny tidsregning/kalender. Google it.

Skrevet

Ja, for all del, la oss ta Nyhetsspeilet på alvor :-D

Hahaha! :-D

Skrevet

Gud så irriterende pisspreik. "Vitenskapen har ikke fakta så langt som 26000 år tilbake i tid", ja ja, ikke alle fulgte med i timen ...

Skrevet

Men det må være lov å undre seg og spørre andre om deres meninger. Man kan ikke bare avskrive alt som pisspreik bare for at noen lukter på alternative teorier.

Skrevet

Nei, tror ikke på det. Og om så skulle skje er det lite og ingenting vi kan gjøre for å forhindre det, da er det meningen at vår tid er ute på denne planeten. Så hvorfor bekymre seg over noe en ikke har kontroll over? Nei, da nyter jeg heller resten av mitt tiltenkte og korte liv!

Skrevet

Det har jeg like stor tro på som at hele verden sku gå under i tusenårskiftet.

Og uansett hva er det å være redd for? når den tid kommer dauer vi hele gjengen og kommer ikke til å merke en ting

Skrevet

Jo, det kan man. Avskrive det som pisspreik, altså.

Skrevet

Ja, men vil ikke døøøø....

Vil bli gammel kjerring!

Skrevet

NEI. Det skulle visstnok skje i år 2000, skjedde det? Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...