Gå til innhold

Baby åpner skuffer og skap! Tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo selvfølgelig helt vanlig, og kjøpte inn skuffelåser for å forhindre klemming osv.. Men ingen passer til skuffene..blir en liten glippe og der får hun jo fingrene sine og blir mye verre!

Løper fram og tilbake hver dag fra gangen til kjøkkenet der hun driver. Blir ganske så sliten og hun skjønner ikke hva jeg sier. Sagt bestemt nei, tatt henne unna mange mange ganger for å få henne på andre tanker, sagt au au, osv..alt for å få henne til å slutte. Sagt det samme en lang periode, slik at hun ikke blir forvirret. Hva gjør dere?? Skal jeg bare la henne drive?? Kaster utover alt og har det så moro hver gang, til jeg kommer å tar henne bort. Redd hun skal klemme seg og er jo ting oppi de som jeg ikke har plass til andre steder som ikke er noe særlig hun driver med.

Må konstant sitte å passe på og holde for dørene og skuffene. Lei!! Hun er 11måneder. Skal hun egentlig skjønne at hun ikke får lov da eller gjør hun rett å slett ikke det.

Takk for svar og andres erfaringer.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å gi henne hennes egen skuff? jeg lagde det til min sønn da han var i den alderen og til oss funka det som fjell!han var da bare borti "sin" skuffe og lot være å rote borti de andre.

oppi hans skuff var det fargerike tallerken og glass fra IKEA,samt noe plastikk kjøkkenting for barn.

Du kan kanskje prøve om du har plass til det?

Eller hva med å stenge for kjøkkendøra om det går?

Skrevet

Det var ett godt tips. Det skal jeg prøve. :) Vi har åpen løsning, så har desverre ikke dør, men har dør mellom stue/kjøkken og gang, så den lukker vi ofte. :) Begynner å lage det til henne med en gang jeg nå! Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...