shewolf Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Nå er det bare å vente på resultatet i underkant av 2 uker . Kjedelig! Dersom det ikke funker, så har jeg rett å slett tenkt til å starte med å prøve ut ETT tips hver mnd og skrive på bloggen min hvordan det funker. Så får vi se hvilket som gjør meg gravid. Håper egentlig at jeg er gravid etter pp3 for jeg har fortsatt ikke testet på nytt. Men, tar utgangspunkt i at jeg ikke er det og leter etter tips! Vet det finnes masse artikler om det, men er det noen med erfaringer om det? Hva prøver dere? Og evt. hva funker ikke?
Lyst på nr3♥ Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hei! D første rådet jeg vil komme med er å stresse ned litt.. ikke tenk hele tiden på å PRØVE å bli gravid... slapp av og kos dere heller med hverandre og "prøvingen"! D blir når d blir skal du se.. hehe.. vet bare at d er mange som prøver "for mye" og d er d som er grunnen til at d er vanskelig å bli gravide... Når vi laget førstemann, så tok jeg el-test, og spiren satt på første forsøk.. ) Vi gjorde etter boka da, med misjonærstilling, pute under rompa mi, jeg orgasme rett før han og så føtter oppover veggen i 15 min etterpå! Om dette er årsaken til at spiren satt tvert, aner vi ikke... for med nr 2 så kom alt av seg selv... uten at vi hadde planlagt alt til punkt og prikke ;o) Også denne ganger lar vi ting ordne opp selv.. blir d så blir d, og d er mye deiligere å være avslappet og rolig, enn å være stresset og tenke konstant på d.. ;o) Lykke til! )
shewolf Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg stresser ikke med det heller, føler jeg selv da. For det eneste jeg har gjort er å sjekke min mest fruktbare tid, ha litt ekstra kos rundt den tiden, også har jeg prøvd å ligge rolig etter sex med rumpa litt oppover. Ellers har vi jo ikke gjort noe spesielt. Hva menes med å stresse om det ikke er å gjøre alt etter boka som du sier?
Lyst på nr3♥ Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Enkelte blir veldig ivrige og stresser med stor S for å bli gravide... og da mener jeg også tenker på dette 24/7 i tillegg for at hverdagen blir liksom veldig mye om prøving, eggløsning, IKM, testing bla bla bla... Jeg mente ikke at DU gjør dette altså, så ikke misforstå meg.. Har selv venninner som har stresset med å bli gravide, spesielt i tankene og har endt opp med en MASSE pp'er, men når de har "gitt opp" og liksom "sluttet" med prøvingen og all "tenkingen", så vips, har spiren spikret seg fast i livmora! ;O) Stress kan jo medføre at d er vanskeligere å bli gravid.. D er jo supert hvis du/dere er avslappet og rolig.. hehe.. )
Mamma til tre :o) Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 ikke stress. Jeg ble gravid nå i 6 pp, til tross for stabile og regelmessige sykluser. Det er helt normalt at "friske" mennesker må vente litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå