camelia4årpåvent Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Etter å ha tatt en dobbelpergotime kur var jeg i dag til ultralyd hvor de fant to eggposer på høyre side på 19 mm og en folikkel på venstre som var litt mindre. Legen var veldig i tvil om vi skulle fortsette forsøket, men endte på at om vi var villige til å ta risikoen ved flerlingesvangerskap så kunne hun noe motvillig gå med på det. Jeg vet at sjansene er små med AIH, men jeg er likevel litt tankefull nå om vi har valgt riktig. Akkurat nå er det å bli gravid det eneste jeg vil, "supergjerne" til en eller to, men 3? Er det noen flere her som har valgt å fortsette forsøket med 3 modne eggposer? Hva mener dere?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Det er nok en mening med det hele!! Vær takknemlig for at du er gravid å stol på at du håndterer det meste som møter deg her i livet. Jeg sier det som jeg mener å som jeg sa til en veninne som ikke kunne bli gravid: Gud har en plan for oss alle!! Jeg er ikke hyperkristen selv å jeg er ikke noe kirkegåer eller en som leser bibel eller sånne ting. Men har selv mistet 2 ganger å født 2 friske barn. Om det er meningen du skal få trillinger er du rette personen som skal håndtere det å du er så ufattlig heldig.
maria isabell Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 eg hadde valgt å prøve på graviditet, viss eg hadde god helse...selv om trillinger er skummle saker..med tanke på for tidlig fødsel og andre ting... er det første mann blir alt mye lettere...ofte blir en innlagt i uke 20 ved trillingsvangerskap og det er mye lettere når en ikke har små hjemme å ta seg av... du blir godt fulgt opp og får mangen kontroller... men risikoen for tidlig fødsel er der...terminen din blir vel i uke 34...da er lungene ferdig viss eg husker rett..går du til uke 34 er det jo veldig bra....en har heldigvis lungemodnings sprøyter og stor kunnskap om for tidlig fødte barn nå...så dette går sikkert bra... så har vi tiden etter på som eg har lest litt om...knall tøfft... men eg hadde mye heller valgt 3 babyer enn ingen:) lykke til:)
camelia4årpåvent Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Hei, takk for god informasjon, maria Isabell. Vi har bestemt oss for å gå videre med dette forsøket, inseminasjon i morgen. Nå har vi ventet i 4 år på dette, så mye heller 3 stk enn ingen (selv om det innebærer risikosvangerskap). Takk for lykke ønskinger;)
maria isabell Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 dette blir spennende:) du må huske å oppdatere tråden din om 14 dager:) kanskje det blir tvillinger også det hadde jo bare vert midt i blinken når en har strevd i 4 år:) (trillinger også om alt skulle gå bra) gå inn på dobbel glede og spør trillingmammaene om råd..da hvet du mere hva du eventullet går til:) viss du tenker mye på dette:)
Melkerullen Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Ville bare ønske deg lykke til - samme hvor mange det blir i denne omgang:)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Så spennende! Er du den samme camelia jeg har "snakket" med før? For lenge siden??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå