Gå til innhold

Hvem lager middag hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det jo selvfølgelig meg =D

Men når jeg bodde sammen med bf var det som regel meg da også. Det hendte han laget middag, men det var ofte spagetti og ost, bumat (mat kjøpt i en fastfoodbu), el.

Og hvem handler?

Det er jo også meg her, og var alltid meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her lager den som er hjemme/kommer hjem først middag. Nå for tiden er det oftest meg da jeg stort sett er hjemme med minstemann.

Handlinga tar vi ofte sammen, prøver å storhandle en gang i uka. Ellers supplerer begge ved behov..:)

Skrevet

Mest jeg. Av og til hun. Ungene en dag i uka.

Handlingen er ganske fifty-fifty, men jeg skriver flest handlelister.

Hun jobber uhyrlig mye for tida. Det er en fase, litt som trassalderen. Omtrent like sjarmerende også.

Skrevet

Her lager vi middag begge to

Skrevet

Som regel meg. Eg er heime/i open bhg med lille (og eldste 40%) på dagtid. Annankvar dag er vi heime samtidig med mannen, annankvar dag jobbar han seint, og er då heime når ungane legg seg.

Eg lagar som regel middagen sjølv om begge er heime. Då har eg nemlig "gått og trakka i ungane" heile dagen, så han overtar dei (leikar inne eller ute) mens eg får lage middag i fred. Likar å lage mat så eg kosar meg vanlegvis med det. Og så ryddar han opp etterpå :o)

Vi prøver å ta ein storhandel ca ein gong i veka, då gjer vi det felles. Om det ikkje går blir det han som handlar. Eg supplerer av og til med småting eller om det er noko spesielt eg skal handle inn til, men han tar "vanleg" handling.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Samme her,jeg er også alenemor og lager maten i huset.Jeg liker å lage mat da.

Skrevet

Meg, meg og atter meg. Skulle ønske min kjære mann gjorde det oftere, men så ordner han andre ting som jeg ikke gjør. Jeg er også som regel først hjemme også og da er det enklere sånn.

Handlingen gjør vi ofte sammen, ca en gang i uken.

Skrevet

Det blir som regel meg siden jeg jobber mindre enn han. Men når vi begge er i full jobb igjen som før barn blir det nok like mye på begge to.. Han er gansge ok til å lage mat, selv om han ikke er noen superkokk, en lærer jo så lenge man lever og han blir stadig bedre. Og det samme blir jeg hehe..

Skrevet

Vi deler på det. Nå har mannen vært sykemeldt en periode, og da lager han middag de dagene jeg er på dagjobb.

Når jeg skal på kveld deler vi på det, eller lager mat sammen.

Når vi begge er i jobb lager de som kommer først hjem mat, oftest er det jeg som kommer først hjem.

Vi handler sammen 1 gang i uka, og suplerer i løpet av uka, da handler vi sammen om vi begge er hjemme, eller jeg handler om han er på jobb.

Skrevet

her er det meg, men det er helt Ok siden han jobber mens jeg er hjemme med minsten.

Minsten blir tross alt 2 i august saa det gaar helt fint.

Handlinga faller paa meg og minsten, men untak av i dag da jeg har spysjuka. Til naa har mannen ringt 5 ganger saa er like greit aa gjoere det slev gitt.

Skrevet

her er det meg som lager middag for det meste, kun fordi jeg elsker å lage mat. Det hender selvfølgelig at mannen lager mat også, når jeg jobber sent, og ikke han:)

Det er alltid jeg som handler også, fordi jeg jobber i sentrum, mens han jobber motsatt vei... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...