moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg kjøper sjelden ukeblader. Men hvis jeg skal kose meg ute i sola kjøper jeg gjerne et blad. Det er greit å lese noe som ikke er så tungt, bare lett underholdning. Løser også sudoku noen ganger om jeg soler meg.
flypapir Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg kjøper også sjelden ukeblad. Er jo så mye annet moro å bruke penga på.. Men må innrømme at jeg "kaster" meg over dem hvis jeg er hos mamma og hun har noen ferske liggende. Kjøper meg det hvis jeg skal ta toget eller være alene hjemme noen dager og da koooser jeg meg
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg pleide også alltid før å lese x-svigermor sine blader. Selv om de var kjedelige var det ofte det mest spennende tidsfordrivet der hehe =)
Gjest ->>- Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Kjøper aldri, leser gjerne om jeg kommer over. Typisk på venterom, take away-steder etc.
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Leste en del før, men nå er det ikke verdt pengene, og det står alt for mye svada i dem, finner ingen av dem interessante lengre. Leser av og til på venterom for å slå i hjel tiden. Holder meg heller til en god bok nå.
Lene~mor til tre Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Kjøper/leser ukeblad en sjelden gang. Maks tre ganger på ett år..
Jojo x3 Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Kjøper det kun når jeg reiser med fly og av og til når vi skal på hytten. Blir som regel KK eller noe annet med litt innhold. Liker ikke se og hør og lignende, står for lite i dem (hender jeg svitsjer innom seher.no ...)
Ranveig R Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Nei. Tidlegare leste eg av og til, fekk dei "third hand"... Mamma arva dei av mormor, eg arva dei av mamma, men no ser mormor så dårleg at ho har kutta ut å abonnere. Eg klarar meg veldig godt utan, sjølv om det av og til kan vere kjekke oppskrifter (handarbeid eller mat), spesielt i Hjemmet og Allers (HAHA, snakk om kjerring her! Alibiet er sjølvsagt at eg har arva blada etter eldre folk...)
Tokatter_USA Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Når jeg flyr - fortrinnsvis FRA Norge. Vi har ikke sånn ukebladkultur her i USA. Hvis det finnes ukeblader, vet jeg ikke hvilke. Jeg mener, det finnes jo blader, men de fleste er månedlige, og litt annerledes enn de norske Allers/Hjemmet/Ukeblad. Mormor og morfar pleide å kjøpe hver uke, så hver gang vi kom på besøk, satt jeg med nesen i et blad mesteparten av tiden. Fra sladresidene der lærte jeg først om Rolling Stones, Neil Young og Jethro Tull!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Innimellom kjøper jeg, kanskje 3-4 ganger i året. Jeg leser endel på jobb da våre beboere ofte har ukeblader liggende. Mamm har også, så det hender jeg slenger meg ned med et blad når jeg er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå