yeah:) Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er 4+1 på vei. Og jeg blir så fort sliten i magen, og av og til litt i ryggen. Men mest magen. Skal ingeting til for at jeg blir rett og slett sliten i selve magen. Er dette normalt??Åsså me tanke på at jeg ikke er noe særlig langt på vei. Hvorfor blir jeg egentli så fort sliten nå så tidlig?Blir fortere andpusten også. Kan ikke huske det var slik sist jeg var gravid!Ble ikke fort sliten før på slutten når jeg hadde en svær mage å bære på.
Dette er lykken på jord! Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg merker det samme. Blir ikke sliten i magen, men generelt i hele kroppen! Svimmel når jeg reiser meg, og helt skutt etter en halv arbeidsdag. Jeg elsker alle disse symptomene! De får meg virkelig til å kjenne på at jeg er gravid! Nå er jeg dødstrøtt, så nå går jeg i seng! Håper vi får igjen energien snart Nattinatti
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er bare sliten i hele kroppen. Synes til tider det er tungt å løfte et vannglass til og med:p Forrige svangerskap når jeg ikke hadde barn, så var det deilig å ha symptomer, slik at jeg virkelig følte meg gravid. Nå som jeg har en 7.5 mnd gammel baby å ta meg av, så hater jeg disse symptomene. Det er ikke bare å slappe av på sofan lenger, eller ta seg en blund. Ungen krever sin del av oppmerksomhet og stell, og det kan jeg ikke vike bort ifra, når sambo er på jobb. Så akkurat nå ønsker jeg et svangerskap uten symptomer. Jeg trenger virkelig energi for å føle meg som en god mor!!
yeah:) Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2010 Godt å høre at det ikke bare er meg...at det er normalt liksom;) Hehe...ja,er jo godt å kjenne på kroppen at man er gravid. Føles liksom mer ekte da kanskje. Men jeg må nok si meg enig med vestlandsfanden, at jeg har heller ikke behov for symptomer jeg blir sliten av og mister energi av. For jeg har ei jente på 2,5 år, og mann på sjøen i flere uker om gangen. Men å kjenne det litt på kroppen er jo igrunnen fint:) Som at puppene vokser for eksempel,hihi;) Og så er det jo veldig kjekt når magen vokser seg stor og fin! sist var jeg kjempestolt av magen min;)Og mannen min var også veldig stolt over den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå