*Mamma'n* OVERTID Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 hei nå er det 2 1/2 uke siden jeg skulle hatt mensen.. kom bare pittelitt gammelt blod mensdagen, og ikke noe mer. jeg tok en test 2-3 dager etter, og den var negativ.. nå har jeg hatt vont nederst i ryggen og framme i magen en god stund, men i natt ble det veldig vont.. småkvalm nesten hele tiden.. når er det man kan kjenne at livmora har vokst, om man er gravid? og hva tror dere? gravid elr ikke? takk for svar
Lyst på nr3♥ Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Tok du test 2-3 dager etter IKM? Ta en ny test da vel! Synes kanskje du er litt tidlig ute med både ryggvondt og småkvalm, men noen kan jo også få dette ganske fort egget er godt plantet i livmora! Vanskelig å si om du er gravid eller ikke.. så jeg anbefaler å ta en test til jeg da Men når jeg skulle ha min nr 2, så var d slik blødning for meg også... og den gang ante jeg ikke at jeg var gravid da.. i tillegg hadde jeg MANGE andre tegn som f eks trøtt hele tiden, anpusten av ingenting, sulten hele tiden etc.. Hvis jeg var deg ville jeg som sagt tatt en ny test nå, og hvis den er negativ så ville jeg vente noen dager og så tatt en ny hvis ikke TR har kommet ennå.. Lykke til!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 ja, tok en test 2-3 dager etter IKM får vell ta en ny test denne uka da jeg synes og at det virket litt tidlig med ryggvont og småkvalme, men vet jo at d kAn skje.. me tulla mi var jeg kvalm fra veldig tidlig av.. men nå er det en ny mann i bildet, så vet ikke om det har mye å si på graviditeten? jeg er veldig sliten for tiden og da.. å mer matlyst har jeg merket.. men ikke noe voldsom øking der takk
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Da jeg var gravid første gangen tok det laaang tid før testen viste positivt.. Testet negativt 5 dager over og slo meg til ro med at jeg ikke var gravid, men at syklusen hadde blitt uregelmessig.. etterhvert som den fortsatt ikke kom så dro jeg til legen siden jeg hadde endel vondt i magen, legen overbeviste meg om å ta en test - som var positiv Poenget her var altså, ta en ny test
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2010 ja har vell innsett at det kansje ikke er så dumt
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2010 Da har jeg tatt en ny test den var veeeeldig svaaaak positiv.. men jeg klarte å se den lyse rosafargen selv om det var veldig vanskelig?! brukte kveldsurin.. vil det da si at jeg er gravid, elr burde jeg ta en ny test med morgenurin? tenker at jeg burde ta en ny test til uken uansett? uff.. tenke tenke tenke.. gravid/ikke gravid? vell.. er vell bare å smøre seg med litt tolmodighet
mayflower Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Vent et par dager og ta en ny test, da med morgenurin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå