Gå til innhold

hjertens sukk..

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

ja, ventet mens var 16 mai, fikk den 4 dager før, så da var jeg tilbake til 28 dagers syklus.. for nå..

føler det er håpløst jeg.. nå som vi var så godt i gang med prøvingen, så har jeg fått lyst til å ta ny utdanning, da jeg enda ikke har kapret meg en fast jobb, på 3 år! så da står vi og klør oss i hodet, og vurderer å utsette prøvingen :-/ er første gang vi er helt seriøse om ikke å prøve.. føler meg bare fortvila jeg.. har så lyst på barn nå, hver dag som går uten, er mer sorgfull... og nå vurderer vi å utsette det i 3 år! huff..

måtte bare få det ut, er noe tankefull og lei om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei LilleDina

Jeg har ikke fått barn under studier, men jeg har venninner som har gjort det. De sier at det var helt topp å få barn under studiet. Ting blir veldig bra tilrettelagt og man får fødselspermisjon fra studiene (stipend fra lånekassen).

Så du trenger kanskje ikke legg prøvingen helt på hyllen selv om

du begynner å studere? lykke til. klem klem ;-)

Skrevet

Henger meg på det bringebærmamma 1SA 1MA sier, ellers er du jo fortsatt ganske ung da - og har maaaaaange år igjen til å få barn, hehe :)

Verre med meg som er -75 modell, tiden er ikke helt på min side!! Vi prøver forresten på nr 2 og har forsøkt i over 2 år nå :(

Håper den sitter snart og så får du ha lykke, lykke til med valget - hva dere enn bestemmer dere for!!

Klem fra

Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

Takk for svar begge to :)

Vi prater frem og tilbake om det hele.. jeg har forhørt meg med NAV ang voksenopplæringen, og de mener det vil gå helt fint å plassere en unge inn der.. Så vi får se hvordan vi gjør det.. Vurderer å bli mekanikere eller elektrikker.. tenker også litt på rørlegger.. Vi får se hva som skjer.. Har fortsatt tid til å tenke over det hele, og til å prate med kjæresten :) Vi finner nok en løsning som kan passe oss :)

Men dagen i dag har gått med på å kjøpe dåps gave til tanteungen.. Er såå godt å gå inn i butikken og handle til sjarmtrollet :) hehe..

I dag og i morgen skal jeg være med kjæresten på fjøs stell, det er kalving på gang, må nesten få med seg slikt :-D

Ha en toppers dag videre jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...