Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hva er ditt beste tips? Når det kommer til kosthold og trening. Gleder meg til å begynne etter fødsel, jeg trenger å gå ned myye! Kom med ditt beste tips
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Gå lange trilleturer med vogna, 1 time i godt tempo minst 3 ganger i uka. Slutt å kjøpe snop, det man ikke har, kan man ikke spise :-) Kjøp inn nøtter, frukt, knekkebrød osv til du får lyst på noe mellom måltidene. Kutt ned på karbohydrater. Jeg gleder meg også! Nå er jeg så svær som jeg aldri har vært, og bekkenløsningen lenker meg til sofaen, så svetting og melkesyre i lårene er drømmen nå :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg kjøpte sånn trenings-rockering da det var en "bølge" her inne. Etter forrige fødsel. Vekta gikk ned med amming, lange trilleturer i høyt tempo. Men magen var slapp og formløs tross vektnedgang. 20 minutter daglig med rockering (begynte med 1 min, økte gradvis) gave meg ordentlig stram og fin mage. Jeg gikk ned tolv cm rund magen:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Frukt og grønt før 12 på formiddagen. Da jobber fordøyelsen best og rå frukt og grønsaker er tungt å fordøye. Spiser man dette får 12 øker fordøyelsen og man unngår luft i magen på kvelden. Drikk et stort glass vann før måltid. Kutt ut sauser og dip. Kutt ut brød. Det er den værste karbo-fella man kan gå i. Spis fullkornpasta og fullkornris. Spis sakte. Da merker man at man er mett bedre. Løping! Som en god nr. 2 gange i raskt tempo og i oppoverbakker. For å få vekk gravidmagen er det kun kondisjon som hjelper. Svømming Aldri handle mat når man er sulten!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har meldt meg inn i vektklubben.no og er veldig fornøyd med opplegget der (Grethe Roede). Spiser "alt" jeg ønsker, men begrenser mengden på det usunne. Har den siste uken også trent 30 days shred, samt at jeg siden jeg startet slankinga har vært flink til å gå tur ol. Har gått ned 5kg på en drøy mnd. Tenker å gå ned 5kg til. Synes dette går veldig lett, ikke noe stress overhode (enda)..
trollmamma Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Mitt beste slanketips: lavkarbo.no Det funker som berre det ) Treningstips er det verre med. Eg bruker å gå lange turer med barnevogn. Tar sit ups og push ups kvar dag, og det er det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå