Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt plaget for tida så jeg spammer det forumet her med spørsmål :)

Vet noen om man har noen rettigheter for å få fri på lønn fra jobben for å gå i fysioterapi eller svømmetrening for bekkenløsning? Vet at man kan få det for å gå på svangerskapskontroll men har ikke funnet noe om fysioterapi. Alt sånt er midt i arbeidstida (som irriterer meg grenseløst) og det blir mange sene kvelder hvis jeg må jobbe så jeg kan avspassere den tiden. Tror ikke det hjelper akkurat nå. Skal gjerne unngå å bli sykemeldt men ser ikke ut som man kan få så mye hjelp uten at være borte fra jobben :( .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Jeg går på svømmetrening for bekkenløsning, og har fått fri på lønn fra jobben. Jeg fikk beskjed om at jeg har rett på fri fra jobb når jeg skal på behandling i forbindelse med sv.skapet. Jeg går også på akupunktur, og får fri da også...

Skrevet

Vet du om dette er noe som er lovpålagt eller bare jobben som er ekstra snill?

Skrevet

Hmm.. Si det du. Er sannelig ikke sikker, jeg.. Jeg har en utrolig snill sjef da.. Men jeg trodde egentlig vi gravide hadde rett til det?

Skrevet

Der jeg jobber har vi rett på permisjon med lønn når vi skal til lege, fysioterapi, sjukehus, tannlege, jordmor, you name it................gravid eller ikke;.-)

Skrevet

Vi har rett til par timer i måneden når det gjelder lege men det blir litt lite. Får vel spørre men tror jeg venter til de har bestemt seg på lønnsøkning i år :) . Får vel bite tennene sammen og ta noen langer dager til da. Skulle noen ganger ønske at jeg ikke var så forbanna ansvarsfull. Vet om en del på jobben som hadde bare dratt uten å spørre og uten å jobbe igjen de timene :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...