Lilletrille,<3 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Når blir det baby på oss? Og hvor mange får vi? Født: 03.02.87 Takk:)
zassy☆ Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Hei. Litt sent svar, men nå har jeg sett på deg Får opp graviditet her og det snart. Nesten så jeg tror du allerede er gravid? Ellers blir du det veldig raskt tror jeg, allerede neste måned antagelig. Får opp ei lita jente Mente du hvor mange dere får til sammen eller hvor mange som kommer denne gangen?
Lilletrille,<3 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2010 Hei, takk for svar:) Er ikke gravid som jeg vet om nei, har EL denne helgen tror jeg, så håper selvfølgelig det klaffer denne pp;) Jeg mente egentlig hvor mange du ser tilsammen, men vil gjerne vite om du ser andre ting og:)
Lilletrille,<3 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2010 Dytter opp, så du får se Zassy:)
zassy☆ Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Hei ja jeg skjønte egentlig det da, hehe, men jeg så ikke noe på det i går, derfor jeg ikke skrev noe om det, altså jeg fikk ikke noe opp på antall akkurat i går. Kanskje senere Ja hva annet tenkte du på da? Er midt i en flytteprosess nå så kan hende jeg blir litt borte til over helga, men pleier å se tilbake i tråden når jeg er tilbake Men titter innom uansett når jeg får tid Får håpe det klaffer på denne pp for deg da, fikk opp sterke kort på graviditet iallefall, så tipper det ikke blir lenge til
Lilletrille,<3 Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2010 Okei, kan jo dytte litt på denne sånn av og til:) Jeg lurte ikke på noe spesielt egentlig. Bare om du skulle se noe spesielt:) Kanskje ang sommer, jobb, kjærlighet? Jeg skal gi deg tilbakemelding om det skulle klaffe denne pp.. Krysser fingrene for det:) Takker igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå