ett til! Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 det er 6 timer siden det! da fikk han pupp og litt grøt,men siden det har han ikke villet ha pupp og jeg kjenner jeg er litt bekymret for normalt spiser han hver 3-4 time.han er jo bare 4,5 mnd gammel... eller er det normalt at de noen ganger ikke er så sultne,at det en dag imellom går flere timer mellom hvert måltid? ellers er han frisk osm en fisk og er veldig blid og fornøyd. skal jeg bare slutte å bekymre meg kanskje..?
Mammatiljente-09<3 Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hmm...jeg mener at han hvis han er sulten så spiser han... Min snuppe har også hatt det sånn, nesten ikke spist noe hele dagen...kjenner jo på det selv at noen dager har jeg rett å slett ikke lyst på mat:) Men skjønner godt at du er bekymret...var jeg også når hun bare spiste 500 ml på en dag (normalt 1000 ml...) får mme.. Se det ann i morgen også, hvis han forsatt ikke spiser så spør helsestasjonen om råd:)
Thale'min_Og_Meg Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Ja enig der, se det ann til i morgen. har ei tulle på 8,5 mnd og var og bekymret noen ganger.. Men hun har blitt helt perfekt Spist litt lite den ene dagen hoppet over ( eller ikke ville hatt) noen måltider, men har ofte spist til neste igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå