Gå til innhold

Når kommer stripen på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke fra sist gang jeg gikk med sønnen min...men mener å huske at den kom før 20.uke?

Er 17+3 idag og ingen stripe foreløpig.... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også litt på dette... Men forrige gang fikk jeg ikke stripen i det hele tatt, så det er nok som alt annet; helt individuellt...

er forresten like langt som deg :)

Skrevet

Hva fikk du forrige gang da? :)

Spennende...

Skrevet

ja når kommer den?:) er i uke 25+2 og ikke fått noe stripe enda..

Skrevet

Jeg fikk aldri den stripa med førstemann, å har ingen antydning til å få den denne gangen heller (27+0 uker på vei nå) .

Gutt i magen den gangen og nå:)

Skrevet

Det er jo ikke alle som får den stripen. Jeg hadde den ikke sist med gutten, venter jente nå og har enda ikke fått noen stripe. Er forresten i 25 uke.. :-)

Skrevet

I GRAVID bladet står det at den kan komme fra uke 14-15

Skrevet

Jeg har begynt å få antydning nå, uke 33.

Skrevet

jeg fikk aldri, forventer ikke noe denne gang heller..

Skrevet

Har ikke sett snurten av noen stripe i noen av mine svangerskap, så er ikke sikkert det kommer noen.

Skrevet

Jeg hører stadig om denne stripen.. og ser flere av mine gravide venninner som har den eller hatt den. Jeg fikk den ikke i forrige sv.skap og har ikke antydning nå heller. Er 17+6...

Skrevet

Jeg fikk den i mine to første svangerskap (med jenter), men ikke før den aller siste måneden.

Skrevet

fikk aldri stripen med nr 1. så tror ikke eg får den nå heller. en venninde av meg er 30 uker. hun fikk den vel i uke 20 ca..

Skrevet

Nå!!! :) Er i uke 20 og fikk den berømte stripa forrige uke, PLUTSELIG!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...