Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Tenker på 2-3-4 år, ikke noen uker/måneder. Lurer på, hvorfor er dere fortsatt i det forholdet? Har dere ingen behov for sex og nærhet? Holder dere sammen på grunn av barna? Eller en annen grunn? Trenger bare å forstå... For meg er sex en så viktig del av forholdet, at jeg hadde tørna uten sex i flere år, når jeg har en mann som sover i samme seng som meg hver natt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg og mannen har ikke hatt sex på 2 år. Hadde heller ingen nærhet, fordi han gadd aldri å ta i meg eller gi meg oppmerksomhet. Jeg kjempet det siste året på grunn av barna, synes de fortjente å ha foreldre som er sammen, selv om det betydde at jeg måtte ofre sexen og kosen. Var aldri utro. Men etterhvert begynte jeg å bli veldig deprimert av det, og tok ut skilsmisse (etter utallige forsøk på å finne ut hvorfor han ikke ville ha sex eller kos med meg lenger, uten resultat).
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Forstår heller ikke folk som orker å fortsette i sånne forhold! De må jo ha helt forvridd bilde av sex, og veldig liten selvtillit? De fleste sunne mennesker trenger sex og nærhet! Hilsen ei som valgte å gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå