Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Men lurer på hvorfor er det en del damer (som regel enten gift eller samboere) som råder fortvilte single jenter eller jenter som har kjærlighetsproblemer, om at det ikke er sunt med forhold? At man må bruke noen ÅR på å være singel og finne seg selv? Som regel, så vet ikke de damene hva det vil si å være singel i lang tid, så de vet ikke hva de uttaler seg om. Jeg har vært singel i ganske lang stund nå, men har ikke behov for å "finne meg selv". Har alltid visst hvilken type mann jeg har foretrukket, hva mine mål i livet er osv. Bare en tanke altså...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Har vært singel en stund, men de rådene har jeg aldri hørt eller fått
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Har også vært singel lenge nå, og har fått masse sånne "neida, du er IKKE klar for et forhold nå, selv om du tror at du er det", "man må først begynne å synes at det er kjempefint å være singel" osv... Enig med HI at disse damene ikke vet hva de snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå