moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har ikke vært så flink denne helga. Det har jo vært 17.mai også, i tillegg til at vi har kost oss litt =/ Men jeg prøver videre! Var på vekta idag, og det går jo ikke an! Jeg må skjerpe meg!!!! Så jo tom det som startet denne motivasjonen på lørdag! =/ Idag har jeg syklet 1 time i rolig tempo inne, mens barna så på film (lillebror er syk) og mens jeg leste lekser til imorgen. Nå skal jeg snart lage kylling og salat til middag.
Ranveig R Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Eg har vore sånn passa flink. Dvs det har blitt *litt* meir nammenam enn vanleg, men ikkje sånn kjempemykje. Mat har eg ikkje gjort noko særleg med, så eg et nok i hovudsak for sjeldan og for mykje om gongen. Eg skal gjere noko med det og, men orkar ikkje gjere alt på ein gong. Men på treningsfronten har eg vore flink! Eg begynte på 30 days shred forrige tirsdag, og i dag har eg tatt opplegg 1 for åttande gong. Altså har eg trent KVAR dag, inkludert i går. Kjempeflink er eg! I dag viste vekta -1 kg sidan onsdag, så sjølv om det har gått veldig treigt dei par siste mnd, så har eg no gått ned totalt 4,8 kg sidan nyttår ) Og eg er kjempemotivert til å fortsette med treningsopplegget!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Det høres jo kjempebra ut det!! =D Jeg er ikke så flink å trene og får ikke svømt denne uka. Håper det blir bedre når de begynner i bhg. Jeg får heller sykle denne uka og svømme når jeg får sjans igjen. Det er ikke så lett når lillebror er så syk. Har vært flink idag da og er fornøyd med det =)
flypapir Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Synes du er flink som får gjort noe når du går hjemme med de små hele tiden jeg, for det er sannelig ikke enkelt! Her går vekta stadig litt nedover, -1kg siste uka. Tror det kommer av at jeg trener etter 30 days shred filmen, for den kjenner jeg at tar alle de "rette" stedene. Til helgen må jeg dessverre ha 3 dagers pause da jeg skal reise bort, men satser på å starte på ny giv til uka igjen. Med maten så går det bare bra. Er ikke frista av søtsaker, men tok meg ett kakestykke 17.mai... Noe må man jo kose seg med Ha en fortsatt fin uke!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Går litt opp og ned her. Noen veldig gode dager, andre veldig dårlige. Så jeg håper jo bare at alle de gode dagene vinner over de dårlige til slutt. Det er det som er målet mitt. Tenker hvis jeg har 95% gode dager så tåler jeg 5 % med dårlige.. Vekta mi står helt stille denne uken, men men.. Bedre det enn opp, men det er tungt likevel... Den videoen dere snakker om (og også på annen tråd), den frister veldig allså, men vet enda ikke om jeg vil.. Hmm..
flypapir Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Om du ombestemmer deg så taper du ikke mer enn 60kr.. Her trener både jeg og mannen etter den. Mamma var med en dag også faktisk.. Den er veldig basic, med gode, enkle øvelser. Nå er jeg bare på level 1 enda, men jeg merker allerede at kroppen har strammet seg opp.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Var det bare 60 kr ja.. Ja det var jo ikke akkurat mye penger å sløse vekk om den ikke blir brukt.. Hadde så absolutt trengt å strammet opp korppen en del!!
Ranveig R Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Var akkurat det eg tenkte eg og... Sjølv om det er trangt nett no, så kan eg klare å avsjå 60 kr om det fører til at eg får det bedre med meg sjølv ) Eg har fått rutine på å ta treninga om morgonen (sånn er det å vere husmor), eg veit av erfaring at det blir eit SLIT å ta det når ungane er i seng... Når mannen drar på jobb kl 10 eller 11 trenar eg før han går, mens han underheld ungane. Når han drar kl 7, trener eg med ungane her, og dei er kjempeflinke til å la meg få den lille stunda. Tv'en vår har sånn fin picture-in-picture (PIP)-funksjon, så eg kan ha dvd'en som ein liten firkant oppe i eine hjørnet, mens ungane ser Playhouse Disney eller NRK Super på resten av skjermen. Det funkar nok ikkje dei par første dagane av eit nytt treningsopplegg (då må eg ha fullt bilete + lyd sjølvsagt), men no på dag 7, 8 og 9 av level 1 har det fungert supert! Eg SER at magen spesielt har blitt strammare, og kjenner at buksa er vidare, så det strammar tydelegvis godt opp sjølv om eg "berre" har gått ned 1,3 kg på ni dagar ) Spent på å begynne med level 2, men mulig eg fortsetter med level 1 litt, til eg føler eg har heilt kontrollen på det.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 åh så flink dere er allesammen;) Men jeg synes igrunnen jeg har vært sånn passelig flink denne uka jeg og. 17.mai gikk vi i tog i 1 time, tar det som mosjon jeg da;) i går syklet jeg t/r byen på formiddagen(ca 3 km t/r), så syklet jeg til jobb, så syklet jeg kanskje 8 km mens jeg var på jobb. og syklet hjem fra jobb. I dag har jeg syklet t/r jobb, og har gått tur mens jeg var på jobb, så har jeg og lillemor syklet på besøk i ettermiddag. Har faktisk ikke brukt bilen siden 17.mai, enda jeg har vært alene med ungene hele tiden. Skal prøve å fortsette med den fine trenden.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2010 Dere er flinke!! =D Jeg har ikke fått trent idag! Siden lillebror har vært syk, så sov han og jeg til kl va nesten 10 idag. Så var det dusjing, frokost, avgårde å handle litt, litt lek ute, middag og avgårde til skolen. De dagene jeg skal på skolen trenger jeg litt mer energi, og middagen var ikke helt sunn. Jeg hadde 2 hjemmelaget hamburgere, med 2 halve brød, masse salat og selvfølgelig må jeg ha dressing. Ellers har jeg vært så flink! Jeg skal på vekta over helga, så er spent! Men skal i alle fall trene 1 gang til denne uka. Det blir ikke svømming, for jeg har ikke barnevakt og har ikke så lyst å levere fra meg lillebror når han er så hanglet, vil helst ha han frisk når de skal begynne i bhg neste onsdag =D =D
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Må ærlig innrømme at jeg ikke har trenet så voldsomt den siste uken, men har vært flink i matveien. I går var jeg på corebar på morgenen, og på kvelden sykklet jeg og datteren t/r sentrum, ca 16km, ser på det som litt trening også, jeg da:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2010 Jeg syklet en time på sykkelen igjen på torsdag =) Har vært så flink denne uka, utenom igår til middag. Det ble litt vel masse mat og det hjelper jo ikke på magemålet da =/ Men lærer av det og jobber videre! =) Stå på jenter!! =D =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå