Lyst på nr3♥ Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Har nok en gang ramla inn her.. trodde jo ikke d skulle skje for når nr 2 var kommet, da var d nok mente vi.. hehe.. Den gang ei... har snakket en del om nr 3 siste tiden, og for å si d slik så bruker vi ikke noe for å FORHINDRE at vi IKKE skal bli gravid lenger! Kjenner jeg er veldig spent, selv om jeg har vært gjennom dette 2 ganger tidligere! Har nettopp startet med evt prøving nå da, så vi får se... vi tar d som d kommer... de to vi har fra før er jo ikke så gamle enda, så d blir når d blir hvis d blir! Andre som prøver med nr 3?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Her har du en som prøver på nummer 3:-) Har en gutt på 4,6 og en på 2,3. Er i vår 2pp nå Hvor gamle er deres barn?
Lyst på nr3♥ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Ok! Har nettopp startet prøvingen med nr 3 vi.. Vi har to gutter, en på 3 år og 3mnd, og en på 1 år og 5 mnd Er spent på IKM, har d sist i måneden på mai nå, og synes d er LEEENGE til.. Hadde egentlig bestemt meg for at TO var nok... men... er blitt så babysjuk igjen nå, når minstemann begynner å bli så stor.. hehe.. Vi får se hvordan d går.. vi tar d som d kommer egentlig da.. vi stresser ikke, vi bare lar ting evt ordne seg selv... uten at vi bruker noen form for prevantsjon... Førstemann satt ved første forsøk med eggløsningstester, andremann satt uten at vi visste d.. Lurer på hva d blir denne gang!? hehe..
C....I wanna be mum to three Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Vi vil også ha nr 3.. tenkte også at det var nok med to barn..(mine er nå 9 år og 5 år gamle, så vi får jo en liten "attpåklatt"), men jeg fikk heldigvis overtalt mannen til et lite nurk til...vi er i vår 1 pp Masse lykke til..håper vi snart kan gratulere hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå