Gå til innhold

Nr 3? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nok en gang ramla inn her.. trodde jo ikke d skulle skje for når nr 2 var kommet, da var d nok mente vi.. hehe.. Den gang ei... har snakket en del om nr 3 siste tiden, og for å si d slik så bruker vi ikke noe for å FORHINDRE at vi IKKE skal bli gravid lenger! ;)

Kjenner jeg er veldig spent, selv om jeg har vært gjennom dette 2 ganger tidligere! Har nettopp startet med evt prøving nå da, så vi får se... vi tar d som d kommer... de to vi har fra før er jo ikke så gamle enda, så d blir når d blir hvis d blir! ;)

Andre som prøver med nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du en som prøver på nummer 3:-) Har en gutt på 4,6 og en på 2,3.

Er i vår 2pp nå

Hvor gamle er deres barn?

Skrevet

Ok! :)

Har nettopp startet prøvingen med nr 3 vi..

Vi har to gutter, en på 3 år og 3mnd, og en på 1 år og 5 mnd :)

Er spent på IKM, har d sist i måneden på mai nå, og synes d er LEEENGE til.. ;)

Hadde egentlig bestemt meg for at TO var nok... men... er blitt så babysjuk igjen nå, når minstemann begynner å bli så stor.. hehe..

Vi får se hvordan d går.. vi tar d som d kommer egentlig da.. vi stresser ikke, vi bare lar ting evt ordne seg selv... uten at vi bruker noen form for prevantsjon... ;)

Førstemann satt ved første forsøk med eggløsningstester, andremann satt uten at vi visste d.. ;)

Lurer på hva d blir denne gang!? hehe..

Skrevet

Vi vil også ha nr 3.. tenkte også at det var nok med to barn..(mine er nå 9 år og 5 år gamle, så vi får jo en liten "attpåklatt"), men jeg fikk heldigvis overtalt mannen til et lite nurk til...vi er i vår 1 pp :)

Masse lykke til..håper vi snart kan gratulere hverandre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...